Hej allesammen
Det skal lige siges at jeg selv er på jagt efter en GSX R 600, årgang 98-00, deraf den "vantro" betegnelse i overskriften.
Dog har jeg været flere forums igennem på nettet og svrider.dk virker som det mest sobre og professionelle sted at prøve sig frem.
-------------------------------------
Jeg opretter dette emne da jeg er helt på bar bund mht. hvad jeg skal holde øje med når jeg skal ud og se på min begynder cykel.
Jeg har prøvet at søge de forskellige guides, vejledninger osv igennem herinde for en form for tjekliste eller håndbog til begynderen som skal ud og se på sin første maskine.
Jeg er klar over at man skal efterspørge en servicebog på maskinen, tjekke kæde, tandhjul, eventuelle ridser og skrammer, slør i forgaflen/gaffelbroen, bremsevæskestand osv.
Men jeg synes hurtigt man kan blive i tvivl om der mangler noget.
Derfor spørger jeg jer nu om i har en række ting udover det sædvanlige i kigger efter, spørger om, lytter efter når i er ude for at se på en brugt cykel?
Har jeg overset et lignende emne/lignende guide et sted herinde så beklager jeg dybt.På forhånd tak for svar og derudover tak for et godt forum med masser af spændende og hyggelig læsning!
Venlig hilsen, Green