Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Der vil være lidt godt os når vi når frem til den endelige destination, da tøserne der skal have brunch, så der er nok en kop kaffe, eller juice og måske lidt at spise..
Citat fra: ahab efter Maj 05, 2009, 06:58:49 pmJeg kunne godt være frisk på at lave noget larm...hvis altså lige jeg kan skrabe penge sammen til at betale regningen for rep på cyklen inden da...-ahabhavde den stående hos FA men en regning på 7.700,- for diverse... men den er pr dd afhentet og dankortet er overtrukket... men kunne da stadig godt bruge: fatbars, egosæde, dominator lygter osv osv osv...-hapsHey hvad mangler du jeg har lidt lir liggende
Jeg kunne godt være frisk på at lave noget larm...hvis altså lige jeg kan skrabe penge sammen til at betale regningen for rep på cyklen inden da...-ahab
Jeg er med som "måske" til at lave larm! Jeg skal i sommerhus og skrive speciale men burde kunne nå at køre med når det er så tidligt. Bib mig hvis i mangler en chauffør og der er krise - så skal jeg nok komme til undsætning!:: EDIT ::Har også hjelm og handsker hvis der er nogen der mangler...
forresten jeg har handsker... har osse en mega tarvelig knallert hjelm så den ville jeg ikke regne for det store, vil lige undersøge om jeg kan låne en af en
-------------opdatering ------------Der vil være lidt godt os når vi når frem til den endelige destination, da tøserne der skal have brunch, så der er nok en kop kaffe, eller juice og måske lidt at spise..er der ikke andre der vil være med? evt som backup eller larm ? (vi skulle jo gerne kunne håndtere et afbud