Forfatter Emne: Undgå Blågårdsplads  (Læst 4704 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: Undgå Blågårdsplads
« Svar #15 Dato: April 24, 2009, 11:08:41 pm »
Jeg kører hvor det passer mig, når det passer mig, og det undrer mig en hel del at I ikke bare gør det samme  :huh:
Vil I underlægge jer sådan en flok utilpassede gadebørn ?
Den nemme løsning er, at lade andre bestemme hvad man kan og må i et givent tilfælde.
Eller lade sig skræmme af diverse opblæste mediestunts.
Vi havde osse en periode, for nogle år tilbage, her i Nørrejylland, hvor man skulle zigzagge en smule mellem granaterne, men der var faktisk ingen der blev ramt "på hjul". Så deeeet...

Kør nu videre og lad som intet er hændt, så forsvinder nyhedens interesse hurtigere, og det bliver almindelig hverdag på Nørrevej igen.

Vigtigst er at sige "4Q" til de banditter, som forsøger at ødelægge hverdagen for det system vi kører under i DK pt.
Ikke noget politisk budskab her; blot ønsker jeg respekt for de pt. gældende love i DK.

I det tilfælde må jeg hellere lade være med at køre på Blågårds Plads (som egentlig er gågadeareal)  :lol: :lol: :lol:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #16 Dato: April 24, 2009, 11:43:15 pm »
Been there!!!! Jeg er stadigvæk nogenlunde utilpasset - måske er han ikke løsningen?!?
Mon ikke du bare er udenfor pædagogisk rækkevidde min ven :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Bageren

• Roadracer
  • Gul SV650S 2002
« Svar #17 Dato: April 29, 2009, 11:17:28 am »
Jeg har været ved at få nogen på hatten derinde af nogle 2G'ere fordi at jeg skulle til at krydse pladsen --EDIT-- på mc --EDIT-- sammen med AmagerDK herindefra. Pludselig kom der bare en eller anden stor gut imod os med en stol og truede med at smadre os med den.

Da jeg for et par uger siden, også krydsere pladsen, sad der også en mørk mand ud af bagsædet på en bil og råbte noget med at jeg ikke måtte køre derinde.. Meget ironisk, når han sad i en bil! Dobbeltmorale? :-/
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

DeadlyMusic

• Søndagskører
  • **
  • Hurtigere hurtigere Hep Hep Hep
« Svar #18 Dato: Maj 03, 2009, 01:58:31 pm »
Jeg har været ved at få nogen på hatten derinde af nogle 2G'ere fordi at jeg skulle til at krydse pladsen --EDIT-- på mc --EDIT-- sammen med AmagerDK herindefra. Pludselig kom der bare en eller anden stor gut imod os med en stol og truede med at smadre os med den.

Psykopat!

hvis det sker for mig så bliver han sku kørt over  :club:

Med tåre i øjnene og stivfrossen snot, men fuck det jeg køre på min SV1000 :-) som er piv flot......

Køre
SV1000SLK7 Rizoma spejle, greb, blink, Yoshimura udstødning + div

Nick

• Sandt SVin
« Svar #19 Dato: Maj 05, 2009, 09:54:34 pm »
Kørte osse lidt forkert med min kammerat så vi var lige drejet fra åboulvarden og på vej derind af åbenbart.. ( jeg magter brik af kbh :P ) men der blev vi sgu osse stoppet af et par biler og truet af en 5-7 stykker og mente vi skulle forsvinde og aldrig komme igen...
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

Bjørnen

• Søndagskører
  • **
  • Kom så misser.......
« Svar #20 Dato: Maj 06, 2009, 06:58:29 pm »
Kørte osse lidt forkert med min kammerat så vi var lige drejet fra åboulvarden og på vej derind af åbenbart.. ( jeg magter brik af kbh :P ) men der blev vi sgu osse stoppet af et par biler og truet af en 5-7 stykker og mente vi skulle forsvinde og aldrig komme igen...

Rigtig godt råd. Lad os holde os væk, indtil den dag vi tager derind til fods med høtyve, fakler og masser af reb... :twisted:

Improvise - Adapt - Overcome

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #21 Dato: Maj 07, 2009, 06:49:48 am »

Rigtig godt råd. Lad os holde os væk, indtil den dag vi tager derind til fods med høtyve, fakler og masser af reb... :twisted:
høtyve,så er vi blandt ligesindet, utroligt at sådan en gang bjergbønder kan lave så meget lort for sig selv, det er sku ikke hjernen der gør dem platfodet.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr