Forfatter Emne: Nej men for fanden da...  (Læst 3144 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bolvig

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 53
Nej men for fanden da...
« Dato: April 23, 2009, 01:42:15 pm »
Hvor dum kan man være?

Det er jo meget normalt at se MC'ere på baghjul.
Men da jeg stræber efter at være lidt mere original i mine tricks, valgte jeg i går aftes at vippe SV'eren op på forhjulet...
Det var en fantastisk oplevelse...

Hvordan?
- joeh... Den der skivelås der sidder på bremseskiven fortil skal man jo helst huske at pille af inden man påbegynder kørslen... Hvis ikke, ender man med røven i vejret.

Heldigvis væltede cyklen ikke og jeg kom ikke noget til.
- Men i eftermiddag skal dommen lyde ude hos FA. Har en svær mistanke til, at bremseskiven er slået skæv. :-(
 :brok:

Nogle gange bliver man bare så træt af sig selv...


Smith

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 320
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #1 Dato: April 23, 2009, 01:48:45 pm »
Surt surt! Du må da givet god gas hvis du ligefrem har løftet baghjulet  :huh:
Har (7-9-13, bank under bordet etc) ikke lavet det nummer endnu, men været _tæt_ på!

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #2 Dato: April 23, 2009, 01:52:44 pm »
Hehe, den har jeg også lavet en gang.. jeg var totalt forvirret(dvs jeg kiggede på piger :D) og så kørte jeg bare uden noget.. men det var på min gamle cykel, heldigvis :)
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Bolvig

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 53
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #3 Dato: April 23, 2009, 01:56:12 pm »
Jeg kan i det mindste glæde mig ved, at ingen så det...
Havde jeg nu lavet stuntet foran en proppet café... hvor man jo altid lige holder og leger lidt med gassen inden man sætter i gang... - så havde det jo ligefrem været decideret pinligt :-)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #4 Dato: April 23, 2009, 02:01:28 pm »
Uden at være skadefro vil jeg gerne have lov til at sige......

FJOLS

 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao:

Hvis ikke at der var nogen damer til at aflede opmærksomheden er du ikke lovligt undskyldt  :wink:

Men nu skal man ikke kaste med æg når man selv residerer i et hønsehus. Jeg har lavet samme nummer hjemme i gården med min gamle gamle GS500 - dog uden at den var tændt.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #5 Dato: April 23, 2009, 02:01:44 pm »
Jeg kan i det mindste glæde mig ved, at ingen så det...
Havde jeg nu lavet stuntet foran en proppet café... hvor man jo altid lige holder og leger lidt med gassen inden man sætter i gang... - så havde det jo ligefrem været decideret pinligt :-)
:innocent: jeg skulle lave en lille wheelie foran en masse unge ved hundestedhavn - fik et shock da bagenden skred ud og gav røg i stedet for at løfte forhjulet...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Sveas glædespige fra Jylland

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 371
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #6 Dato: April 23, 2009, 02:06:14 pm »
må man anbefale at ha' en snor fra skivelåsen til styret? Man ka' evt selv lave den? En kammerat her fra Århus lavede en fræk en i lyserød blondebånd til hans tysker fighter.. Det ga' sku respekt når han lige smed den på inden han forlod cyklen.. :whipped:
Man ka' lige ane den på det nederste billede.. :lmao:
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23177
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Bolvig

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 53
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #7 Dato: April 23, 2009, 02:10:51 pm »
må man anbefale at ha' en snor fra skivelåsen til styret? Man ka' evt selv lave den? En kammerat her fra Århus lavede en fræk en i lyserød blondebånd til hans tysker fighter.. Det ga' sku respekt når han lige smed den på inden han forlod cyklen.. :whipped:
Man ka' lige ane den på det nederste billede.. :lmao:
http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23177

Det værste er jo at jeg mange gange lige har tænkt... "Jeg skal også lige have lavet sådan en snor på et tidspunkt"....

Her i livet er der åbenbart ting der skal læres på den hårde måde... :-(

Dommeren

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 656
  • TLR
  • Bike: andet
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #8 Dato: April 23, 2009, 03:06:44 pm »
må man anbefale at ha' en snor fra skivelåsen til styret?

 - og tænk på hver gang du ser en holde med en snor ned til skiven...fx min  :oops:

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #9 Dato: April 23, 2009, 04:27:59 pm »
Jeg købte også promte en Kryptonite snor til min. De har de der der ligner telefonledninger i de fleste MC-butikker og sikkert også T-Svansen...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #10 Dato: April 23, 2009, 04:33:43 pm »
Jeg gider ikke have en lang gul tlf.ledning til at hænge ned ad kåben som forbipasserende kan hive i, så jeg har ganske enkelt stjålet èt af datterens gule hårbånd, og det sørger jeg for at sætte på håndtaget inden låsen ryger på. Og så fylder det jo ingenting...!

Søren

Pyrotek

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 264
  • Nu med underseat Exhaust
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #11 Dato: April 23, 2009, 05:45:42 pm »
Tja min er der alarm i så inden jeg får startet og kommer afsted hyler den så man ikke er i tvivl  :shock: har dog ikke oplevet det endnu på den hårde måde kun ved "med vilje" test.
Gul SV 650S K5

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #12 Dato: April 23, 2009, 05:50:30 pm »
Kontakt mig hvis du mangler en skive - jeg har et sæt liggende som IKKE koster den pris en forhandler tager, og jeg skal aldrig bruge dem igen...  :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #13 Dato: April 24, 2009, 08:25:05 am »
Vi købte engang en brugt bandit 600 til fruen - den havde utætte forgaffel pakdåser, ingen problem tænkte jeg men da jeg skilte den og forgaffelbenene lå på filebænken konstaterede jeg at de ikke kunne trille fordi de var skæve :huh:, så kiggede jeg lidt på bremseskiverne og kunne se at den forrige ejer havde sat igang med skivebremsen på. Det var sådan en todelt lås man satte igennem et af hullerne i bremeskive ankeret, så skiven var ikke blevet skæv - kun forgaffelbenene (ca 3mm) :?
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Re: Nej men for fanden da...
« Svar #14 Dato: April 24, 2009, 10:13:37 am »
Vi købte engang en brugt bandit 600 til fruen - den havde utætte forgaffel pakdåser, ingen problem tænkte jeg men da jeg skilte den og forgaffelbenene lå på filebænken konstaterede jeg at de ikke kunne trille fordi de var skæve :huh:, så kiggede jeg lidt på bremseskiverne og kunne se at den forrige ejer havde sat igang med skivebremsen på. Det var sådan en todelt lås man satte igennem et af hullerne i bremeskive ankeret, så skiven var ikke blevet skæv - kun forgaffelbenene (ca 3mm) :?

Ja ... der skal sku ikke så meget til ... dum ting at finde ud af ... tror heller ikke den tidligere ejer "opdagede" det ???
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com