Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Henrik.poulsen efter April 21, 2009, 04:29:32 pmKunne være sjovt hvis i skrev ud for hver hvilken udstødning der sad på altså mærke Læs øverste post øverste linie...
Kunne være sjovt hvis i skrev ud for hver hvilken udstødning der sad på altså mærke
HUSK lige jeg kun blev målt ved de 80
hmm - hvorfor larmer jeg så meget...
Citat fra: Jannik efter April 21, 2009, 04:30:57 pmCitat fra: Henrik.poulsen efter April 21, 2009, 04:29:32 pmKunne være sjovt hvis i skrev ud for hver hvilken udstødning der sad på altså mærke Læs øverste post øverste linie... Jeg mener mærke på udstødning kan sagten se model af Mc
Min står 100% standard (potte, filter, ECU).Men da jeg tog dB målinger, nåede jeg først at køre igennem til sidst, hvor PC'en var lukket ned, så har sendt db målingerne på min standard cykel i PM til skurken.Men til alle jer andre, kan i jo få dem her også:3. Gear 100 km/t = 95,6 dBFuld fart (ca. 5. Gear 10.000RPM) = 97,4 dB