Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hmm jeg spekulerer på om nogen kørte med standard potte. Kunne være interessant at se målingen fra sådan en sammenlignet med resultaterne.
JEG KØRER FANDME IKKE HORNET!!! kører CBR.. Skal jeg stave det for jer?? Jeg går ud fra at målingerne er dem med 100 km/t i 3. gear.. Hvad med de sidste.. der hvor den fik gas? hehe
det er bare et spørgsmål om du kan huske tallet jeg sagde til dig
Jeg går ud fra at målingerne er dem med 100 km/t i 3. gear.. Hvad med de sidste.. der hvor den fik gas? hehe
Kunne være sjovt hvis i skrev ud for hver hvilken udstødning der sad på altså mærke
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter April 21, 2009, 02:33:48 pmJeg går ud fra at målingerne er dem med 100 km/t i 3. gear.. Hvad med de sidste.. der hvor den fik gas? heheTil det svarede jeg - alle dem som kører fuld gas runden får svar i den anden ende - det bliver IKKE skrevet ned. Bulderdagen var som udgangspunkt stablet på benene for at sammenligne potter ud fra en aftalt hastighed og et aftalt gear.