Forfatter Emne: Bulderdag aftermath  (Læst 14321 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Bulderdag aftermath
« Svar #30 Dato: April 19, 2009, 06:30:10 pm »
Vi sad nogle stykker nede på BurgerKing da Polisen kom. Sajmon smed et kald til Bo som stadig var deroppe. Polisen trillede ind og var ved at vride hoverne af led for at se på alle vores cykler, da der ikke var noget mistænktsomt satte de kursen mod Bragesvej og da indtraf forvirringen først for dem. Da kom de fleste cykler nemlig retur derude fra og så måtte de vende om og ind på tanken igen. Ud af bilen og snakke med én der holdt ved en stander, pludselig spotter de en cykel de gerne vil have fat i men den er jo længe væk inden de når ud til rundkørslen. Bøder? Næh det tror jeg ikke  :lol:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Sveas glædespige fra Jylland

• Roadracer
  • Kører Danmarks fineste lille fighter...
« Svar #31 Dato: April 19, 2009, 09:05:41 pm »
Jordbær (jyden på en ZX10R) tog en for holdet, for da han kørte fra tanken fulgte de efter ham.. Han blev stoppet et sted inde i Køge men snakkede sig fra bøden for en nummerplade der sad i en lidt forkert vinkel..  :innocent:

Men tak for en super go' dag.. hyggeligt at møde folk irl (bortset fra at jeg ikke ka' huske alle navne  :tie:) Og tusinde tak til de folk der fulgte mig hjem og ellers rundt i Kbh. Det sætter jeg sku pris på.. Var ellers HELT sat af  :?
Og må da lige indskyde endnu en tak til BLZ og Nick for den fine guidede tour fredag aften.. nu ved jeg da ihvertfald hvor 3 af de københavnske MacD ligger..  :lmao:
Min samvittighed er ren, for jeg har aldrig brugt den..

Hollowpoint

• Sandt SVin
  • Sømand så det gynger!
« Svar #32 Dato: April 19, 2009, 09:16:40 pm »
Så var det sku da godt vi stoppede på det tidspunkt! Utroligt folk er så sippede med at andre har det sjovt (personerne i trailorbilen).

Godt der ikke var nogle der fik papir med hjem! Det havde sku været ærgeligt på sådan en velholdt dag  8)
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Mik SV1000

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #33 Dato: April 20, 2009, 12:47:58 pm »
Sikke en fed dag, jeg morede mig bravt. Tak til alle for en god dag med masser af bulder
og god sving tur, samt "børnemenu" på Køge Havn. super Hyggeligt.

:respekt: :respekt: :respekt: for godt initiativ
efter udsagn fra OTTEDK er jeg blevet forfremmet til "kulde kylling"

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #34 Dato: April 20, 2009, 03:58:40 pm »
Jeg vil også lige tak for en super dag, det var rigtigt godt og se så mange Riders :D

Det var det første arrangement, som jeg har deltaget i med Svriders, men bestemt ikke det sidste :orkester:

Så vi ses :twisted:
Sv1000sk7...Ixil potter...Power Commander...KN-kit...Rizoma blink...Sort kåbeglas...Mini nr-pladeholder

Blue Thunder

• Plastikrocker
« Svar #35 Dato: April 20, 2009, 05:17:07 pm »
Super tak for en god dag med en masse FEDDDDD LYD  :thumbsup: :respekt:

Blue Thunder
Man bliver aldrig for gammel til rigtige motorcykler

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #36 Dato: April 20, 2009, 08:31:19 pm »
Jeg synes I kørte for tidligt hjem  :loser:  Jeg nåede kun lige at hilse på Sajmon + det løse inden jeg gik ombord i en Whopper og trillede hjem igen  :oops:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

CooN

• Søndagskører
  • **
« Svar #37 Dato: April 20, 2009, 08:39:26 pm »
Ud af bilen og snakke med én der holdt ved en stander, pludselig spotter de en cykel de gerne vil have fat i men den er jo længe væk inden de når ud til rundkørslen. Bøder? Næh det tror jeg ikke  :lol:
Det var så min nr. plade de lige ville fortælle mig sad i en forkert vinkel, jeg forklarede dem at det måtte være vinden der havde bukket den.  :lol:

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #38 Dato: April 20, 2009, 09:07:30 pm »
HALLOOO bent betjent det er sgu da fordi jeg lige har ligget og kørt 230 ude i industrikvarteret, den kommer jo ikke til at se sådan ud af sig selv vel???    :lmao:  :lmao:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

detsortelyn

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #39 Dato: April 21, 2009, 07:09:22 pm »
Jeg og kæresten takker også for et super arrangement.. Det er første gang vi er med til sådan et, så det var fedt og se andre maskiner og "sv" folk  :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #40 Dato: Maj 06, 2009, 08:20:06 pm »
Har først lige opdaget denne tråd....

DET VAR SÅ LIDT!!!!  :wink: :D Og det skulle være en anden gang TAK! Videoen lader sig vente lidt på - jeg har MEGA travlt lige for tiden...  :cry:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #41 Dato: Maj 06, 2009, 09:27:35 pm »
Videoen lader sig vente lidt på - jeg har MEGA travlt lige for tiden...  :cry:

Med hvad dog, du har jo ikke nogen mc i øjeblikket.  :whipped: :whipped: :whipped: :lol:

Nej det er ok...  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #42 Dato: Maj 06, 2009, 11:27:32 pm »
Med hvad dog, du har jo ikke nogen mc i øjeblikket.  :whipped: :whipped: :whipped: :lol:

Nej, men du kan bande på at jeg arbejder på det  :wink: Var til samtale i dag på en ny stilling og det gik rigtigt godt. Får svar inden for en uge... Fingers crossed!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4