Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Nikolaj efter April 17, 2009, 07:54:11 pmHar jeg glemt noget ?Ja. Mig.
Har jeg glemt noget ?
Hvis Rikke møder op i det dress melder jeg mig fanme syg og tager til Sverige
Citat fra: rikke efter April 22, 2009, 06:17:04 pmCitat fra: Nikolaj efter April 17, 2009, 07:54:11 pmHar jeg glemt noget ?Ja. Mig. Men du må da gerne komme med søde Rikke, for vi har jo brug for vores egen pit-tøz i lækker dress...
Rikke, August skal vi på Anderstorp og jeg flasher mine hvis du flasher dine Det bliver så min første bane-tur efter Pannonia-stunt-banen.Spændende bliver det om jeg holder gummiet nedad denne gang. Det er ihvertfald min plan.
Citat fra: Flemming L efter April 24, 2009, 07:12:49 pmRikke, August skal vi på Anderstorp og jeg flasher mine hvis du flasher dine Det bliver så min første bane-tur efter Pannonia-stunt-banen.Spændende bliver det om jeg holder gummiet nedad denne gang. Det er ihvertfald min plan. Det lyder godt!!! Eller, øh... Velkommen hjem, godt du er ved godt mod og håber du er sufficient smertedækket som vi siger - ellers må jeg i sving med receptblokken
Citat fra: Flemming L efter April 24, 2009, 07:12:49 pmRikke, August skal vi på Anderstorp og jeg flasher mine hvis du flasher dine Det bliver så min første bane-tur efter Pannonia-stunt-banen.Spændende bliver det om jeg holder gummiet nedad denne gang. Det er ihvertfald min plan. Pakkeliste til Flemming:
Hov hov, spam et andet sted - denne tråd kunne jo blive brugbar for trackday-noobs som mig
Citat fra: Jannik efter April 24, 2009, 12:12:24 pmCitat fra: rikke efter April 22, 2009, 06:17:04 pmCitat fra: Nikolaj efter April 17, 2009, 07:54:11 pmHar jeg glemt noget ?Ja. Mig. Men du må da gerne komme med søde Rikke, for vi har jo brug for vores egen pit-tøz i lækker dress... Jamen jeg kan jo ikke komme med, ÅHÅHÅHÅHÅÅÅÅ!!!!! Og ja claus, først skulle jeg med men vidste ikke om jeg kunne få fri. Så fik jeg fri - og nu har jeg kraftedme ikke råd!!!!!!!!!!! Har ironisk nok aldrig været mere på skideren end efter jeg begyndte at tjene penge - starter året med 3 måneder uden indtægt (ingen SU og ikke startet turnus endnu) og der røg 12000 kr til forsikring af ciklen plus diverse i april = ingen anderstorp til mig.Er det kun mig, Olfert og Flemse der bliver hjemme? Mantorp i juni er tvivlsom men satser på anderstorp til august - så skal der flashes boobies i pitten drenge - også jeres, haha, nåhr nej.
Citat fra: rikke efter April 22, 2009, 06:17:04 pmCitat fra: Nikolaj efter April 17, 2009, 07:54:11 pmHar jeg glemt noget ?Ja. Mig. Men du må da gerne komme med søde Rikke, for vi har jo brug for vores egen pit-tøz i lækker dress... Jamen jeg kan jo ikke komme med, ÅHÅHÅHÅHÅÅÅÅ!!!!! Og ja claus, først skulle jeg med men vidste ikke om jeg kunne få fri. Så fik jeg fri - og nu har jeg kraftedme ikke råd!!!!!!!!!!! Har ironisk nok aldrig været mere på skideren end efter jeg begyndte at tjene penge - starter året med 3 måneder uden indtægt (ingen SU og ikke startet turnus endnu) og der røg 12000 kr til forsikring af ciklen plus diverse i april = ingen anderstorp til mig.Er det kun mig, Olfert og Flemse der bliver hjemme? Mantorp i juni er tvivlsom men satser på anderstorp til august - så skal der flashes boobies i pitten drenge - også jeres, haha, nåhr nej.