det sker at jeg sørger lidt rundt omkring og finder norget interresant
det kræver at cyklen står i Manufactor mode/dealer mode
tjek her:
punkt 8 + 9
http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htmfor dansk (lusen)->
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=841.0omme i bagenden
er der et stik med en sort hætte på
fjern hætten og sæt en "lus" ind her
vær opmærksom på faren ved f.eks. brug af ståltråd hvis den rammer noget andet
og brug ikke de andre huller i stikket (ved ikke hvad der sker, men værst tilfælde er Anti-theft laver ECU'en til en brevvægt)
ved siden af uret står koden og lige foran se en streg
den indikere TPS'en med 3 nivuer ¯-_ den skal stå i -
her ses code c00 = alt okey
code | Malfunktion Part | remarks |
c00 | no error | |
c11 | Camshaft position sensor (CMPS) | |
c12 | Crankshaft position sensor (CKPS) | Pick-up signal, signal generator |
c13 | Intake air pressure sensor (IAPS) | |
c14 | Throttle position sensor (TPS) | |
c15 | Engine coolant temp. sensor (ECTS) | |
c21 | Intake air temp. sensor (IATS) | |
c22 | Atmospheric pressure sensor (APS) | |
c23 | Tip over sensor (TOS) | |
c24 | Ignition signal #1 (IG coil #1) | For #1 cylinder |
c25 | Ignition signal #2 (IG coil #2)[/ | For #2 cylinder |
c28 | Secondary throttle valve actuator (STVA) | |
c29 | Secondary throttle valve position sensor | |
c31 | Gear position signal (GP switch) | |
c32 | Injector signal #1 (F1 #1) | For #1 cylinder |
c33 | Injector signal #2 (F1 #2) | For #2 cylinder |
c41 | Fuel pump control system (FP control system) | Fuel pump, fuel pump relay |
c42 | Ignition switch signal (IG switch signal) | Anti-theft |
c44 | Heated Oxygen sensor (HO2S) | For E-02, 19 |
c49 | Pair control solenoid valve (PAIR valve) | |
hvis det er brugbart