Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: blz efter Juni 03, 2009, 02:23:33 pmEfter at det kun er Blue Thunder der har sendt nogle billeder ved jeg ikke om jeg skal udskyde det eller lukkeVinderen er da Blue Thunder... Kan da ikke bare lukke en konkurrence fordi der kun er een tilmeldt.. så er han jo vinderen... Må vi så se billede....
Efter at det kun er Blue Thunder der har sendt nogle billeder ved jeg ikke om jeg skal udskyde det eller lukke
Hey blz, hvor er det helt nøjagtigt taget?
Citat fra: Capone efter August 24, 2009, 09:06:56 pmHey blz, hvor er det helt nøjagtigt taget?hen over styret
Det kunne være vi skulle lave en foto konkurrence med hjelme i stedet for denne, som ikke rigtig trækker nogle indlæg Blue Thunder
Så fremhæver jeg den lige igen
Hvorfor skal vi photoshop-mongoler ikke kunne være med?Nå, men bortset fra det regner jeg med at få lavet et billede eller to og sende ind der ikke er redigeret på nogle måder...
Citat fra: skurkenfradallas efter August 25, 2009, 07:05:42 pmSå fremhæver jeg den lige igen mange tak evt. en oprydning af tråden - fjern alt på nær mit eksempel måske?