Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg er klart frisk på at deltage! Fint med 2 kategorier.... så skal der skydes billeder Ladegaard
hvad PhotoShop angår vil jeg sige inden for rimlighedens grænser - altså tilladt at ændre lidt på kontrast og focusmen manipulere billedet sådan der ser ud som cykel står bag glasruden i forhalle på den lokale politistation går ikke
Før jeg begynder at smide tøjet og slænge mig over Gixx, så vil jeg gerne lige vide, hvad jeg egentlig vinder, når jeg vinder
Før jeg begynder at smide tøjet og slænge mig over Gixx,
Citat fra: SVea efter April 17, 2009, 01:53:32 pmFør jeg begynder at smide tøjet og slænge mig over Gixx, så vil jeg gerne lige vide, hvad jeg egentlig vinder, når jeg vinder haha - retten til at hoverer... at jeg printer vinder billedet ud i et større format og tager det med til SVrider Sommerfestennogle forslag?
Citat fra: blz efter April 17, 2009, 02:00:26 pmCitat fra: SVea efter April 17, 2009, 01:53:32 pmFør jeg begynder at smide tøjet og slænge mig over Gixx, så vil jeg gerne lige vide, hvad jeg egentlig vinder, når jeg vinder haha - retten til at hoverer... at jeg printer vinder billedet ud i et større format og tager det med til SVrider Sommerfestennogle forslag?Har du en Poster printer?
Citat fra: Capone efter Maj 04, 2009, 09:00:14 pmCitat fra: blz efter April 17, 2009, 02:00:26 pmCitat fra: SVea efter April 17, 2009, 01:53:32 pmFør jeg begynder at smide tøjet og slænge mig over Gixx, så vil jeg gerne lige vide, hvad jeg egentlig vinder, når jeg vinder haha - retten til at hoverer... at jeg printer vinder billedet ud i et større format og tager det med til SVrider Sommerfestennogle forslag?Har du en Poster printer? måske - har en printer der kan fordele det ud på flere a4 arkmen har en ven der er trykker - så måske kan vi lave et prøve tryk
Efter at det kun er Blue Thunder der har sendt nogle billeder ved jeg ikke om jeg skal udskyde det eller lukke