Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hvem er i og hvordan kan vi kende hinanden Jeg selv:Første mc -
Citat fra: Knegt efter April 14, 2009, 09:53:16 pmHvem er i og hvordan kan vi kende hinanden Jeg selv:Første mc - Håber da ikke det kan ses når du kører rundt
Jeg er fra Aalborg...Kører sort SV1000S, med rizoma blinklys og nummerpladeholder samt åbne leo vince potter.Er i øvrigt klar på fællesture engang imellem...
Citat fra: Big G efter April 14, 2009, 10:25:14 pmCitat fra: Knegt efter April 14, 2009, 09:53:16 pmHvem er i og hvordan kan vi kende hinanden Jeg selv:Første mc - Håber da ikke det kan ses når du kører rundt Vil du uddybe det
Citat fra: Knegt efter April 15, 2009, 05:23:09 pmCitat fra: Big G efter April 14, 2009, 10:25:14 pmCitat fra: Knegt efter April 14, 2009, 09:53:16 pmHvem er i og hvordan kan vi kende hinanden Jeg selv:Første mc - Håber da ikke det kan ses når du kører rundt Vil du uddybe det Naturligvis, du efterlyser måder hvorpå du kan kende de andre, og giver selv signalement som "nybegynder"Du kan vel heller ikke kende en, hvis beskrivelse er 3. mc Så det bare tanken om at du åbenbart mente om dig selv at du kendes på at være nybegynder.......det ville sq være skidt
jeg er fra Aalborg (vejgård)kører på en sort sv1000n k7 med miniblink/lucas nr-plade holder/lucas styr hjemmelavet potter i rustfast hvide race tern overalt ( næsten ) og et par reklamer fra den klub jeg kører i