Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Endelig kan jeg få kigget på min MC.... Efter 10 dage på militæruddannelse ( som instruktør ) hvor solen bare har braget ned i vores feltdage, må jeg da indrømme at jeg virkelig har hungret efter de 2 hjul... Især når man kan hører dem på laaaaaaaaaaaaang afstand.. Skulle først have fikset min mc på Torsdag, men Gud og jeg har lavet en aftale idag.. så jeg glæder mig... Bliver fedt... også selv om jeg så at greve industriområde var pønset med salt her til morgen... Så må jeg bare blive syd på med det sorte lyn.. Er der andre der også først er ved at komme frem nu.. eller er jeg bare sent på den???
nu bliver der godt nok skrevet militæruddannelse, meeeeeeeeeeeeeen skal vi nu ikke lige holde lidt, på de vilde danske svende.
Nu ik al det pjat , bare ud på landevejene og gi' noget GAS God tur!
Citat fra: claus 1000 exmc efter April 06, 2009, 01:11:13 pmnu bliver der godt nok skrevet militæruddannelse, meeeeeeeeeeeeeen skal vi nu ikke lige holde lidt, på de vilde danske svende.Ingen kommentar til dumme bemærkninger.. og det er ikke et emne jeg vil diskutere medmindre man har kendskab til hjv på et højere plan end andres holdninger og uvidenhed. Så hvis du mener at HJV ( folk som skal sendes til Afghanistan i Juni ) kan diskuteres er du velkommen til at tage kontakt til mig via en PM. Du er velkommen.... Griner...
Citat fra: Majse efter April 06, 2009, 01:46:31 pmCitat fra: claus 1000 exmc efter April 06, 2009, 01:11:13 pmnu bliver der godt nok skrevet militæruddannelse, meeeeeeeeeeeeeen skal vi nu ikke lige holde lidt, på de vilde danske svende.Ingen kommentar til dumme bemærkninger.. og det er ikke et emne jeg vil diskutere medmindre man har kendskab til hjv på et højere plan end andres holdninger og uvidenhed. Så hvis du mener at HJV ( folk som skal sendes til Afghanistan i Juni ) kan diskuteres er du velkommen til at tage kontakt til mig via en PM. Du er velkommen.... Griner... jeg behøver ikke at diskuterer det, i et lukket forum kan fint diskuterer det her, men du har nok ret i at jeg ikke har det store indblik, i hvordan det danske forsvar det fungerer...
Jaaaaaaaaaa, jeg fik den ud på vejen... Dog kun for små 2 km.. Men dejligt ... Kan dog godt mærke at man lige skal have lidt flere km på bagen igen... var lidt stiv .. men skønt at mærke vinden .. Dejligt dejligt... Tak Christian.. for hjælpen.. med det hele..
Citat fra: Majse efter April 06, 2009, 09:15:49 pmJaaaaaaaaaa, jeg fik den ud på vejen... Dog kun for små 2 km.. Men dejligt ... Kan dog godt mærke at man lige skal have lidt flere km på bagen igen... var lidt stiv .. men skønt at mærke vinden .. Dejligt dejligt... Tak Christian.. for hjælpen.. med det hele.. Hvordan kan man køre en tur på 2km Det lyder nærmest fysisk umuligt