Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Stevns efter Marts 31, 2009, 09:57:54 amIch sind game!!!Jeg ved at du har ekstra hat og handsker - så det skriver jeg dig lige på for...
Ich sind game!!!
Haha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til.. Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes..
lyder også hyggeligt med lidt fællestur bagefter, så skal vi bare arrangere et sted at smide alt det overskydende gear... Men det kan vi jo finde ud af når vi ved hvor de skal sættes af...
Citat fra: roadpilot efter Marts 31, 2009, 02:55:18 pmlyder også hyggeligt med lidt fællestur bagefter, så skal vi bare arrangere et sted at smide alt det overskydende gear... Men det kan vi jo finde ud af når vi ved hvor de skal sættes af...Jeg har anbefalet dem hellere at satse på at have en destination i centrum. Så kan vi altid variere længden på omvejen hvis det er køligt.I det tilfælde kan vi smide alt vores gear hjemme hos mig på Nørrebro. Hvis det er varmt kan jeg endda tilbyde at vi kan grille noget kød til frokost i min gård.
nørrebro tør man det i disse tider??? -som alternativ kan vi helt sikkert også tage et pitstop i valby. Der kan der også både tankes drikkevarer og tændes op i en grill hvis det kan have interesse med lad os se på hvad vejret byder...
Citat fra: roadpilot efter Marts 31, 2009, 05:16:45 pmnørrebro tør man det i disse tider??? -som alternativ kan vi helt sikkert også tage et pitstop i valby. Der kan der også både tankes drikkevarer og tændes op i en grill hvis det kan have interesse med lad os se på hvad vejret byder...Det hedder Frederiksberg på den anden side af min gade, som desuden er privat og belagt med andelsejendomme. Jeg har ikke selv betænkeligheder ved at lave SVinet overnatte på gaden. Hvis man endelig er nervøs for den kan vi nok finde plads til dem inde i gården.Ellers er Valby et fint alternativ LAD DET BLIVE SOL!!!!
Citat fra: pingo efter Marts 31, 2009, 02:18:48 pmHaha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til.. Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. Det er nemlig rigtigt Har du mulighed for at medbringe hjelm og handsker til en passager?
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 31, 2009, 02:28:28 pmCitat fra: pingo efter Marts 31, 2009, 02:18:48 pmHaha, det er sådan et af de der tilbud der er for gode til at sige nej til.. Det er jo i øvrigt lige ved FA Motosport de skal hentes.. Det er nemlig rigtigt Har du mulighed for at medbringe hjelm og handsker til en passager?Jeg vil gerne deltage.. Men jeg kan kun levere hjelm til passager.. Jeg har ikke handsker, jakke og andet Edit: Ved nærmere eftertanke kan jeg nok godt låne et par handsker, og evt. også en jakke af min bror