(emne flyttet fra "Nogen der skal overraskes" pga. problemer for nogle brugere med at få adgang til denne del af forum)Kære SV-Riddere,7 piger i nød har brug for jeres hjælp (bagsæde) lørdag den 9. maj kl. 10.00 og to timers tid frem En veninde til min kære naboinde skal giftes og pigerne vil gerne ud og have lidt luft under englevingerne som en god start på dagen. Jeg har selv været med til at køre piger på polterabend et par gange før og det er bare SÅ underholdende!
Turen kommer til at gå fra Frederikssundsvej i Brønshøj mod KBH centrum hvor der vil blive serveret kaffe og en lille snack til chauffører og supportere.
Vi har umiddelbart brug for 7 chauffører men jeg vil ikke klage over lidt ekstra bulder hvis vi bliver flere Der er selvf. også brug for udstyr til pigerne. Turen vil blive aflyst i tilfælde af regnvejr - dette vil blive annonceret herinde inden kl 18.00 aftenen før...Rute:Mødested kl. 10.00: Pladsen ovenpå Frederikssundsvejstunellen mellem Bellahøj Politistation og Bellahøjbadet (
Klik her: 55.706 N 12.5165 Ø)
Afhentes kl. 10.30: Degnemose Allé 2a, 2700 Brønshøj (sidevej til frederikssundvej i lyskrydset inden brønshøj torv, de bor i en rød bygning der ligger ud til frederikssundvej og der er en døgnnetto i gadeplan). Se kortet i bunden af denne post.
Afleveres kl. 12.00 ca.: Inde ved Rådhuspladsen...
Fællestur bagefter: Kom gerne med gode forslag!
HVEM VIL MED?GRØN = BekræftetSV-Riddere som kører med pige bagpå (navn + ekstraudstyr til passager):Skurkenfradallas + Handsker og HjelmRoadpilot + Handsker og HjelmNielSV650 + Handsker og Hjelm
Varmer + Handsker og HjelmLuske + Handsker og Hjelm (Afbud)
BLZ + Handsker og HjelmStevns + Handsker og Hjelm (Skal lave lektier)
Pingo + Handsker og HjelmSssssplint + Handsker og Hjelm (Ferie)
Mulver + Handsker og Hjelm
Tobaksbaronen aka. Christian + Handsker og Hjelm (TAK)
SV-Riddere som kommer og laver larm (reserve):SA + Handsker og Hjelm (Kommer hvis der er behov for chauffør)
Nick (Skal spille kamp)
Langemand
B2SilVer
Mik SV1000Flemming L (4 brækkede ribben... AV)
Hvis du ikke har lyst til at køre med nogen bagpå, men gerne vil være med eller stille op som reserve er du også velkommen. Jo flere jo bedre og mere imponerende SV-Riddere som MÅSKE deltager:SmithRolignu
Ulvehaar (hvis han kan finde en barnepasser)
Scar (hvis helbredet tillader det)