Forfatter Emne: HotGrips!!  (Læst 3124 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: HotGrips!!
« Svar #15 Dato: Marts 28, 2009, 09:36:25 am »
-ikke for at ødelægge din tråd mejse, men det virker som om du har fået et par muligheder allerede! - er der nogen som har erfaringer med denne model fra POLO, http://www.polo-motorrad.de/shop/Technik-Umbau-Styling-Lenker--zubehoer-P-W-Griffwaermer/dmc_mb3_search_pi1.pos/1/group/7277/product/276948/select/50230000210/L/0/Produktdetail.productdetails.0.html det er Søren G (læs sircajun) som var så venlig at sende et link til mig, da jeg klagede over designet på div varmehåndtag. På denne måde kan jeg jo beholde mine fine Rizoma'er og samtidig få lidt varme. -Men virker det? hvor meget går tabt i styr og håndtag. ?? anyone??
kilosvin med div udstyr...

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Re: HotGrips!!
« Svar #16 Dato: Marts 28, 2009, 10:02:41 am »
kan da ogso lige komme med et web shop´/butik som sikkert har det hjemme, eller gerné vil skaffe det hjem. www.touringshop.dk som ligger i Brønby
kilosvin med div udstyr...

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: HotGrips!!
« Svar #17 Dato: Marts 28, 2009, 11:00:49 pm »
Jeg købte et sæt Saito varmehåndtag ved Louis.de - dem til 54 euro var nedsat til 30 euro.

Som udgangspunkt er de supernemme at montere hvis man bare følger manualen, men så er der en fejlmulighed i og med man så skal slukke dem manuelt hver gang man stopper cyklen - ellers sutter de batteriet fladt.

Jeg tilføjede så et relæ som slave af benzinpumpen - dvs grebene slukker med dødemandsknappen, alarmen og med nøglen. Hvis ikke cyklen er startet, virker de med andre ord ikke...

Du må sgu sige til hvis du skal have assistance - og jeg skal gerne bare nøjes med at kigge over skulderen og så grine dumt når du gør noget forkert.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: HotGrips!!
« Svar #18 Dato: April 14, 2009, 09:39:28 am »
Jeg købte et sæt Saito varmehåndtag ved Louis.de - dem til 54 euro var nedsat til 30 euro.

Som udgangspunkt er de supernemme at montere hvis man bare følger manualen, men så er der en fejlmulighed i og med man så skal slukke dem manuelt hver gang man stopper cyklen - ellers sutter de batteriet fladt.

Jeg tilføjede så et relæ som slave af benzinpumpen - dvs grebene slukker med dødemandsknappen, alarmen og med nøglen. Hvis ikke cyklen er startet, virker de med andre ord ikke...

Du må sgu sige til hvis du skal have assistance - og jeg skal gerne bare nøjes med at kigge over skulderen og så grine dumt når du gør noget forkert.   :mrgreen:

Sajmon, må skuffe dig... jeg gør aldrig noget forkert... thi hi.. for vil hellere smide den over på dine skuldre.. smiler sødt..  Jeg vender lige tilbage.. smiler...