Forfatter Emne: Skub mig ud over kanten!  (Læst 3852 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ulvehaar

• Roadracer
Skub mig ud over kanten!
« Dato: Marts 11, 2009, 10:52:55 am »
Jeg savner sgu brølet fra en V2 motor, og det bliver værre og værre for hver dag der går. Derfor overvejer jeg at bytte Kwak'en ud med en SV1000N. Jeg startede jo på en SV, så jeg har en latent svaghed for de små grislinger og de store orner. Men som altid kommer der en lille snert af tvivl, når det virkelig gælder. Jeg ved jo hvad jeg har, men egentlig ikke hvad jeg får. Så jeg har brug for jeres hjælp!
Fortæl mig lige igen hvorfor SV bare er verdens fedeste motorcykel. Jeg TROR jeg helt vildt gerne vil tilbringe sæsonen på ryggen af et brølende sort vildsvin, men jeg mangler det sidste skub.
Please, skub mig!!!
Jacob - Amager - Between bikes - Tidligere: Suzuki SV650S K5, Kawasaki Z1000 '03, Suzuki SV1000 K6

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Skub mig ud over kanten!
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2009, 10:55:09 am »
nix lad være, du vil fortryde det i den sidste ende, kwakker er meget bedre maskiner og mindst ligeså sjove...

#ironi off#

Smith

• Roadracer
« Svar #2 Dato: Marts 11, 2009, 11:07:18 am »
Ja lad være, sv'eren er ikke til at stole på. Man kører sin sædvanlige søndagskørsel i byen i lave omdrejninger, og selv ved det mindste rul på gassen flyver den bare derud af. Hva fa'en er det for noget! :brok:

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #3 Dato: Marts 11, 2009, 11:50:11 am »
Du kan jo komme og få en tur, så behøver vi vist ikke diskutere mere. Den maskine er sgu for dejlig både at se og køre på.
Drengerøve har ingen alder!!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Marts 11, 2009, 11:57:16 am »
Du vil ikke ønske dig at skifte til en SV' er, følgende er kendte problemer:

1. den giver chimpanselange arme, man vrider håndtaget let ved 4K omdr i vilkårligt gear, og inden man når at tænke "hva fand*#¤" har man ondt i nakken, og kører kun på et hjul.

2. Det er aldrig sjovt når folk kigger forbavset efter en, når man stille buldrer gennem en cafe-gade, vrider lidt på håndtaget, og ser den lille lyshårede spilde kaffen ned ad sig selv af bare forskrækkelse.

3. Man glemmer for hurtigt taktikken ved at holde omdr mellem 9K og 9,5K for at have hestekræfter til rådighed.

4. det har aldrig været sjovt at overdøve de andre R4'ere
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Henrik1972

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Marts 11, 2009, 12:03:41 pm »
Big g

lige mine ord.. :afro:

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #6 Dato: Marts 11, 2009, 12:17:42 pm »
Jeg vil undlade at være ironisk og tale lidt på baggrund af (begrænset) erfaring...

Jeg prøvede en Z'er efter at have kørt på 1000'eren i 2 år ca. Ærligt talt må jeg indrømme at jeg syntes at den var en køns-løs symaskine og er ikke et sekund i tvivl om at jeg - lige som du - ville savne min SV'er hvis jeg byttede til en R4 ligesom Z'eren.

Jeg har også prøvekørt både 1000cc sportmaskiner og busaer - irriterende nok med samme følelse! Dog vil jeg sige at jeg med den kaliber motorcykler have samme følelse af "power" som jeg har på SV'eren. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at eje en R4 (kåbemaskine). Men jeg er også bange for at fortryde!

Jeg tror at det der V2-halløj er en kærlighed som varer for livet! Når jeg en gang bliver rig vil jeg også have en Ducati - også selvom at den går i stykker og er dyr på værksted. Ind til videre har jeg været MEGET glad for min SV'er!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #7 Dato: Marts 11, 2009, 05:18:58 pm »
Haha, Jacob!  Du er vist ramt af forårsfnidder!  Hvad blev der at chopperen? Har du indset at en SV1000 kan kombinere lyd fra sjåbber og frihøjde fra Z1000??  :mrgreen:

Jeg kender også andre som kører Række4'er, men savner brølet og trækket fra en V2'er, så hvis man først har prøvet - og kan li det - er der ingen vej tilbage.

bulder-bulder,
Niels  8)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #8 Dato: Marts 11, 2009, 07:51:32 pm »
Nu gik jeg selv fra en SV650S K4 til en Z750 K7 og jeg har ikke fortrudt et sekund. Selvfølgelig savner man lyden fra en V2´er men en r4 kan nu også lyde sjov. Kørselsmæssigt er Z750 den lille SV´er overlegen, samme moment men flere topheste. Jeg er dog ikke i tvivl om hvilken Litercykel jeg ville vælge hvis jeg var blevet købelysten efter større cykel: SV1000.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Marts 11, 2009, 09:20:34 pm »
Jeg må gi skurken ret... det er forskelligt hvad folk kan li.. og nogen falder bare for en v2, mens andre faktisk ikk kan fordrage det. En1000´er  er lidt grov,, men det er bare et spørgsmål om tilvænning, og så kan man jo få et hav af udstyr der løser de små problemer som biken nu skulle ha. jeg har selv en 1000s og er stadig 100% in love. så kan du li bundtræk og bulder.. så er en svér bare det rigtige valg! SV FOREVER! :mrgreen:
Dennis

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #10 Dato: Marts 12, 2009, 07:25:12 am »
I min verden er der ingen tvivl... Det skal være en V2 , om den så sidder i en Duc, en buell, eller i en SV, er mere en smagssag, og et spørgsmål om hvor mange penge man vil smide i cyklen....

Så kan det godt være de andre og mere sports orienterede cykler,  er lettere at køre, kommer hurtigere rundt i svinget, har bedre forgaffeler, og bla bla bla..... :hand:

Jeg er ked af det, men det siger mig ikke en skid, de har ikke lyden, og de får den aldrig... - og så er den ikke længere!

« Senest Redigeret: Marts 12, 2009, 08:35:06 am af roadpilot »
kilosvin med div udstyr...

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: Marts 12, 2009, 10:31:36 am »
I min verden er der ingen tvivl... Det skal være en V2 , om den så sidder i en Duc, en buell, eller i en SV, er mere en smagssag, og et spørgsmål om hvor mange penge man vil smide i cyklen....

Så kan det godt være de andre og mere sports orienterede cykler,  er lettere at køre, kommer hurtigere rundt i svinget, har bedre forgaffeler, og bla bla bla..... :hand:

Jeg er ked af det, men det siger mig ikke en skid, de har ikke lyden, og de får den aldrig... - og så er den ikke længere!

Kombinér de to verdener - køb en tre-bener ;) WRAAUUUMMMM!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #12 Dato: Marts 12, 2009, 01:41:31 pm »
Jeg savner sgu brølet fra en V2 motor, og det bliver værre og værre for hver dag der går. Derfor overvejer jeg at bytte Kwak'en ud med en SV1000N. Jeg startede jo på en SV, så jeg har en latent svaghed for de små grislinger og de store orner. Men som altid kommer der en lille snert af tvivl, når det virkelig gælder. Jeg ved jo hvad jeg har, men egentlig ikke hvad jeg får. Så jeg har brug for jeres hjælp!
Fortæl mig lige igen hvorfor SV bare er verdens fedeste motorcykel. Jeg TROR jeg helt vildt gerne vil tilbringe sæsonen på ryggen af et brølende sort vildsvin, men jeg mangler det sidste skub.
Please, skub mig!!!

Jeg er i samme situation, kun med en undtagelse: JEG ER SIKKER!!!
Kan ikke sige noget ondt om din Z1000 da jeg aldrig har prøvet at køre på noger det startede med Kawa og sluttede på saki... Men efter en sæson på en GSX-R 600 skal jeg tilbage til en V2´er...
En ting er mine håndled er gået i smadder og kan derfor ikke holde til jeg køre mere en 10 minutter af gangen, men der ud over SAVNER jeg både trækket fra bunden, lyden og bare generalt følelsen af et SVin mellem benene (jeg ved det: sagde hun også igår - som man siger  :whipped: )
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #13 Dato: Marts 12, 2009, 06:12:47 pm »
Hvor langt var det du ville skubbes??

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=49044

:innocent:  Den ligner næsten, så fruen bemærker kun at kaffestellet klirrer når du kommer ned ad vejen, og sønnike siger stadig bare "fars når man peger på den  :respekt:
« Senest Redigeret: Marts 12, 2009, 06:24:29 pm af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Smith

• Roadracer
« Svar #14 Dato: Marts 12, 2009, 06:21:07 pm »
Hvor langt var det du ville skubbes??

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=49044

:innocent:

Synes sq Skurken's tilbud er mere et kast ud over med betonklods om benene  :D
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=10996.0