Forfatter Emne: Nyt visir?  (Læst 4085 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Nyt visir?
« Dato: Marts 06, 2009, 10:15:15 am »
Nyt visir?  :shock:
Jeg har en Shoei Raid 2, visiret er efterhånden nærmest matteret så jeg skal sæføli have mig et nyt, det er faktisk ret dyrt kan jeg forstå! Er der nogen der ved hvor man kan købe det billigere evt. på nettet?
Skal lige indskyde at det koster 50E + forsendelse hos Louis! Der har jeg kigget!
 8)
« Senest Redigeret: Marts 06, 2009, 10:20:38 am af Ritzau »
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Kondi

• Sandt SVin
Re: Nyt visir?
« Svar #1 Dato: Marts 06, 2009, 10:39:40 am »
Nyt visir?  :shock:
Jeg har en Shoei Raid 2, visiret er efterhånden nærmest matteret så jeg skal sæføli have mig et nyt, det er faktisk ret dyrt kan jeg forstå! Er der nogen der ved hvor man kan købe det billigere evt. på nettet?
Skal lige indskyde at det koster 50E + forsendelse hos Louis! Der har jeg kigget!
 8)

Ebay.co.uk har et par stykker til 40 pund og opefter. Pundet står jo i dag kun i kr. 8.36, såååå ... :)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
« Svar #2 Dato: Marts 06, 2009, 10:52:29 am »
Det er lidt billigere her: http://www.thevisorshop.com/acatalog/Product_Catalogue_SHOEI_CX_1V_VISORS_379.html

Lige indtil der kommer fragt på, så er prisen stort set den samme, hvadenten det er fra UK, Louis.de eller din lokale Suzuki forhandler...
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #3 Dato: Marts 06, 2009, 10:55:23 am »
Man kunne også støtte de danske forhandlere og købe sit visir der!!!!!  :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #4 Dato: Marts 06, 2009, 11:13:00 am »
Jeg har et originalt visir liggende til en XR-1000 som er klart, med originalt anit-dug halløj som aldrig har været brugt.

Hvis det passer på en Raid-II kan du får det for 300 kr.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ritzau

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Marts 06, 2009, 12:13:20 pm »
Tror det passer,
det vender jeg lige tilbage om!
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Mikkel

• Plastikrocker
    • Profil på motorcykelgalleri.dk
« Svar #6 Dato: Marts 06, 2009, 08:36:27 pm »
Man kunne også støtte de danske forhandlere og købe sit visir der!!!!!  :D

Ja og man kunne også sætte penge ind på min konto og købe sit grej på nettet, hvis man absolut vil af med flere gryn end nødvendigt ;-)

Den lykkelige ejer af en ond GSXR750K7 - Tidligere ejer af en SV650SK4.

Ritzau

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Marts 12, 2009, 11:41:11 am »
Skønt at ku se igen! (altså at kunne red.)
 8)

pingo

• Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Marts 12, 2009, 01:40:57 pm »
Er det egentligt ulovligt at køre med mørkt/tonet visir om natten, i danmark? I USA er det ulovligt at køre med solbriller om natten, og i danmark er det ulovligt at have tonede for- og sideruder i sin bil, fordi man skal kunne få øjnkontakt med chaufføren(Det sagde de ihvertfald i den nyeste station 2)..
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #9 Dato: Marts 12, 2009, 02:06:56 pm »
Er det egentligt ulovligt at køre med mørkt/tonet visir om natten, i danmark? I USA er det ulovligt at køre med solbriller om natten, og i danmark er det ulovligt at have tonede for- og sideruder i sin bil, fordi man skal kunne få øjnkontakt med chaufføren(Det sagde de ihvertfald i den nyeste station 2)..

Ved ikke om det er ulovligt... Men jeg ved til gengæld at man ikke kan se en skid.. Pisse irriterende hvis man har glemt sit lyse visir når man er ude.. Så er man lidt nødt til at kører med åben visir.. Men det kan selvfølgelig også være meget godt hvis man er sulten.. Haps en lille lækkerbidsken..  :D :D

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #10 Dato: Marts 12, 2009, 03:00:40 pm »
nej det er ikke ulovligt....

kan ikke se noget med det om natten ???

det er da rigtigt at man ikke ser fantastisk med det, men hvis man er blind med et sort visir om natte, tror jeg man skal sæge læge, for at så set om man ikke har nedsat natte syn
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #11 Dato: Marts 12, 2009, 03:01:43 pm »
Kører altid med mørkt visir, og jeg har aldrig haft problemer med hverken politi, eller udsyn. Men nu kører jeg jo også mest i og omkring KBH hvor vejene generelt er oplyste. Det er sikkert noget andet hvis man ligger på de små mørke landeveje. Men det gør jeg stort set aldrig om natten...

Men jeg har altid et sæt gule briller med i i cyklen, hvis det skulle blive et problem...

kilosvin med div udstyr...

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #12 Dato: Marts 12, 2009, 03:37:28 pm »
nej det er ikke ulovligt....

kan ikke se noget med det om natten ???

det er da rigtigt at man ikke ser fantastisk med det, men hvis man er blind med et sort visir om natte, tror jeg man skal sæge læge, for at så set om man ikke har nedsat natte syn

Jeg synes man ser elendigt med et mørkt visir på de små veje.. landevejene.. og det er der jeg færdes mest.. og motorvej hvor der heller ikk er belysning.. ( og ja, jeg ved godt der er belysning på motorvejen.. inde ved byen.. men ikke sydpå )  kører ikke meget i byen .. kører jeg gennem en by med belysning, ja, så er det fint nok... så kan jeg godt se men ikke som Roadpilot siger.. - på de små veje..

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #13 Dato: Marts 12, 2009, 11:26:53 pm »
Kører altid med mørkt visir, og jeg har aldrig haft problemer med hverken politi, eller udsyn. Men nu kører jeg jo også mest i og omkring KBH hvor vejene generelt er oplyste. Det er sikkert noget andet hvis man ligger på de små mørke landeveje. Men det gør jeg stort set aldrig om natten...

X2
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #14 Dato: Marts 13, 2009, 06:23:59 am »
kører når solen skinner, det gør den ikke om natten. :D
 er ikke glad for det mørke visir om natten, jeg kan godt lide at se hvor jeg kører.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr