Forfatter Emne: Modifikation af orig. udstødning på sv 650  (Læst 5210 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Stålkaninen

• Søndagskører
  • **
Re: Modifikation af orig. udstødning på sv 650
« Svar #15 Dato: Marts 25, 2009, 09:54:34 pm »
Tror i ikk, man kan lave en muffeluffe og proppe i enden på den, når den skal synes??

FISK ???

En lyddæmper :)
Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

kent

• Sandt SVin
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
« Svar #16 Dato: Marts 27, 2009, 05:32:05 pm »
har lige byttet en carbon til en standardpotte, rar at ha hvis :police: mener der skal synes :mrgreen:
ville aldrig ødelægge en org, det kan gøre mcen lidt svære at sælge hvis den skal synes.
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Stålkaninen

• Søndagskører
  • **
« Svar #17 Dato: Marts 27, 2009, 05:55:10 pm »
Du bist so recht, oder was die deutchenmänner sagen... Så derfor har jeg opgivet alle mine planer om selv at lave udstødninger og sluttet mig til andengenerationsudstødningskastellet og lavet en kredit på 5 stærke og købt en Yoshi - carbon - TRS :D
Sort SV650S AK8 - Fuld kåbe - Rizoma diodeblink - Minipladeholder - Yoshimura TRS carbon og Xenon 8000k forlygter, superwhite positionslys.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #18 Dato: Marts 27, 2009, 06:06:35 pm »
Du bist so recht, oder was die deutchenmänner sagen... Så derfor har jeg opgivet alle mine planer om selv at lave udstødninger og sluttet mig til andengenerationsudstødningskastellet og lavet en kredit på 5 stærke og købt en Yoshi - carbon - TRS :D
Now you're talking!!!!!

SÅDAN DER, bare brug de møgpenge.....banken ringer først næste uge.....det er jo kun penge....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....