biler i dk er vandvittig dyre.dette er ikke til gavn for milijøet.
hvem siger at en gulplade skal være lige så dyr som en hvid, hvorfor ikke sætte afgifterne generalt ned så flere fik råd til en bil der sviner mindre.
til claus, og så er der jo lige den der lille, men meget typiske ting i danmark, der hedder jante loven.
janteloven bliver man kun ramt af hvis man føler sig ramt.
man træffer selv et valg når man vælger hobby , det skal jeg vel ikke betale for.
hvorfor skal direktøren spare 400.000 på en porche eller audi Q7 bare fordi han kører alene.
bilen er nøjagtig magen til så besparelsen burde være prisen på bagsædet, så har man jo sparet noget på kun at have forsæder.
nej kent han skal ikke straffes, fordi han vælger at køre i en gulplade bil, det kan da godt være han er direktør for et firma, men som udgangs punkt må man da gå ud fra, at han vælger bil, efter hvad han skal bruge den til,
og vi kommer ikke uden om, at når man kommer til møde i en Q7 eller hvad fanden man nu køre i af store biler, så siger det noget om personen i den om den så er på gule eller hvide plader, det er jo en måde at sælge sig selv og frimaet på, og så er der jo slet ikke, nogen grund til at den er på hvide plader, og du skulle bare være glad for at han vælger gule plader, da det så er et mindre beløb han kan afskrive i firmaet, inden han skal betale skat.
og hvad der til kommer jeg kender squ ikke, nogen mennesker der sidder i toppen af et størrer firma, der selv om de har deres store biler, kun arbejder 37 timer om ugen, de mennesker jeg kender de arbejder typisk mellen 60 og 80 timer om ugen og så skal de da lige betale topskat oven i fordi man tjener lidt flere penge,
det er typisk den danske stat, man holder i gulerod ud til folket, men man glemmer lige at fortælle at den er fyldt med syrenid...
jeg mener man straffer og tvinger folk til dit og dat, hvem sagde forbuds landet sverige.
feks kan jeg fortælle, mens de røde sad ved magten, blev der i gennemsnit vedtaget 2 nye love om dagen i de 8 år de sad der og jeg tror squ ikke det er bedre nu.
det virker som om at de mennesker vi har valgt til at side der inde de fuldstændig har mistet forbindelsen med hvad der sker i virkeligheden og det hele skal gå op i hvor flinke danmark er til ikke at forurene, men ved i nu hvad danmark står for 0,03 % af det samlede Co2 der bliver frigjort i verden, tror da nok vil lige snakker hysteri på et seriøst plan, på højde med en prs kvinde i hormonbehandling som er vant til at få sin vilje.