Forfatter Emne: Montering af ixil potter ???  (Læst 2734 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bang

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 94
Montering af ixil potter ???
« Dato: Marts 01, 2009, 02:39:22 pm »
Jeps så har jeg fået mine Ixil potter tilbage efter de har været sendt tilbage pga. misfarvning..

Ville til at skifte fra org. til mine ixil potter, åbner kassen hmmmm... jep det er Bolt on og der ligger nogle dele i kassen og på en af delene ligger der noget der minder om en elastik.??? Ingen samle vejl. i kassen.. ingen samle vejl. på deres hjemme side..

Nogen der ligger inde med en guide til at samle det hele... Ønsker det skal virke 1. gang og har ikke lyst til bare at prøve mig frem..

« Senest Redigeret: Marts 01, 2009, 02:45:29 pm af Bang »

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #1 Dato: Marts 05, 2009, 07:55:36 pm »
Jeg har selv en Ixil Extreme monteret på maskinen. Jeg har dog ikke selv monteret den men hvis der er interesse kan jeg smide et par billeder op om hvordan den ser ud.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #2 Dato: Marts 05, 2009, 09:03:02 pm »
ok gummiringer ligner en pakning som skal ligge på pladen med de 7 huller, røret med hullerne i, ligner en db killer som skal ovenpå gummiringen, og potten udover, og derefter på cyklen. gav  det mening???
   

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #3 Dato: Marts 05, 2009, 10:00:12 pm »
ok gummiringer ligner en pakning som skal ligge på pladen med de 7 huller, røret med hullerne i, ligner en db killer som skal ovenpå gummiringen, og potten udover, og derefter på cyklen. gav  det mening???

Gud du mener den med hullerne i til venstre på billedet skal smides over højre skulder for at undgå dårligt held.  :mrgreen:  Elastikken er en pakning rigtigt nok, burde ikke være så indviklet  :innocent:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #4 Dato: Marts 05, 2009, 10:24:34 pm »
ok gummiringer ligner en pakning som skal ligge på pladen med de 7 huller, røret med hullerne i, ligner en db killer som skal ovenpå gummiringen, og potten udover, og derefter på cyklen. gav  det mening???

Gud du mener den med hullerne i til venstre på billedet skal smides over højre skulder for at undgå dårligt held.  :mrgreen:  Elastikken er en pakning rigtigt nok, burde ikke være så indviklet  :innocent:

nej da den skal jo ind i potten som jeg skrev, indtil man hiver den ud igen...  om ca 14 dage
« Senest Redigeret: Marts 05, 2009, 10:38:19 pm af Gud »
   

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #5 Dato: Marts 05, 2009, 10:28:43 pm »
Nu lyder Bang ikke som en der gider lave arbejdet to gange og synes det er sjovt at skrue som visse af os andre he he så jeg ville spare ham for ekstra arbejdet.
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Bang

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 94
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #6 Dato: Marts 06, 2009, 09:19:35 am »
Det viser sig at de nye ixil potter har 2 db killere i hver potte. en i hver ende... så det blev til 2 kast X 2 over venstre skulder for held og et kæmpe brøøøøøøøl fra sv´eren for at sætte punktum i den sag....  :twisted: Gummi elastiken skød jeg efter hunden :loser: hørers ved der ude

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #7 Dato: Marts 06, 2009, 09:47:01 am »
stakkels køter, den så nu ret solid ud den elastik
   

Bang

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 94
Re: Montering af ixil potter ???
« Svar #8 Dato: Marts 06, 2009, 11:29:30 pm »
Kunne ikk ramme den... Efter som SVeren var startet op havde den jo Naturligvis søgt tilflugt i et højt træ, hvor den sad og sagde som en ugle.....

Sjovt nok samme effekt som når jeg lige skal et smut ind til byen.... Ingen mennesker der. Blot en masse grimme ugler. Jeg bliver sgu selv lidt bange når jeg høre lyden fra de nye potter....