Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Sjælland/fyn/Jylland?
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 01, 2009, 02:04:28 pmSjælland/fyn/Jylland?Helst på Fyn da jeg bor i Odense, men er da villig til at køre lidt ud over Fyns grænser for en fed tusse.
Royal Tattoo og Judd Ripley er klart de bedste indtil videre. Men hvordan ligger de prismæssigt?
royal kan du regne med 1000,- pr time så har du en ide om hvor prisen ligger - de er ret gode til at vurdere tiden og prisvurderet 4-5 timer for min, tog 4 timer + 1 times optegning, gav 4500,-
Jeg skal snart til at tusses igen, så jeg vil lige høre hvem I har som favoritter? Regner med at jeg skal ha et "japansk ærme". Dvs. hele min arm skal fyldes. Helst links til hjemmesider/gallerier.
Citat fra: Crackhead efter Marts 01, 2009, 02:03:27 pmJeg skal snart til at tusses igen, så jeg vil lige høre hvem I har som favoritter? Regner med at jeg skal ha et "japansk ærme". Dvs. hele min arm skal fyldes. Helst links til hjemmesider/gallerier.skal din arm fyldes med links til hjemmesider?