Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
yep. der var den.. tak. har set nogen stykker med det nu,,, og ´det kan blive mega lækkert. thanks,
syntes den originale er flot til en Sv 'er
Citat fra: Henrik.poulsen efter Februar 19, 2009, 07:50:50 pmsyntes den originale er flot til en Sv 'erja synes jeg også , nær studerede den inde i bella i søndags. men vil nok starte med at købe den bagende der. synes det er lækkert uden sædeskal, at det bare er en hel del. men nu må vi se hvad det bliver til. vil gerne ha omlakeret det hele i 2 farver på et tidspunkt, rød og sort eller kongeblå og sort.
Citat fra: dennis82 efter Februar 19, 2009, 09:16:58 pmCitat fra: Henrik.poulsen efter Februar 19, 2009, 07:50:50 pmsyntes den originale er flot til en Sv 'erja synes jeg også , nær studerede den inde i bella i søndags. men vil nok starte med at købe den bagende der. synes det er lækkert uden sædeskal, at det bare er en hel del. men nu må vi se hvad det bliver til. vil gerne ha omlakeret det hele i 2 farver på et tidspunkt, rød og sort eller kongeblå og sort.Jep....når enden er go.... (jeg kører desværre tit med ungerne, så det går ikke for mig)
Citat fra: Big G efter Februar 19, 2009, 09:19:46 pmCitat fra: dennis82 efter Februar 19, 2009, 09:16:58 pmCitat fra: Henrik.poulsen efter Februar 19, 2009, 07:50:50 pmsyntes den originale er flot til en Sv 'erja synes jeg også , nær studerede den inde i bella i søndags. men vil nok starte med at købe den bagende der. synes det er lækkert uden sædeskal, at det bare er en hel del. men nu må vi se hvad det bliver til. vil gerne ha omlakeret det hele i 2 farver på et tidspunkt, rød og sort eller kongeblå og sort.Jep....når enden er go.... (jeg kører desværre tit med ungerne, så det går ikke for mig)ja det er så det minus som følger med. men jeg har ikk rigtig nogen med når jeg køre mere.. så tror jeg vil prøve det:)
Citat fra: dennis82 efter Februar 20, 2009, 10:34:22 amCitat fra: Big G efter Februar 19, 2009, 09:19:46 pmCitat fra: dennis82 efter Februar 19, 2009, 09:16:58 pmCitat fra: Henrik.poulsen efter Februar 19, 2009, 07:50:50 pmsyntes den originale er flot til en Sv 'erja synes jeg også , nær studerede den inde i bella i søndags. men vil nok starte med at købe den bagende der. synes det er lækkert uden sædeskal, at det bare er en hel del. men nu må vi se hvad det bliver til. vil gerne ha omlakeret det hele i 2 farver på et tidspunkt, rød og sort eller kongeblå og sort.Jep....når enden er go.... (jeg kører desværre tit med ungerne, så det går ikke for mig)ja det er så det minus som følger med. men jeg har ikk rigtig nogen med når jeg køre mere.. så tror jeg vil prøve det:)tja udseene er en ting - men en egoskal er en okey løsning - spørg bare olfert hvor meget der kan ligge i det lille rum
Jojo, men Olfert kan jo have tøj med til en uge i det rum uden problemer
Citat fra: teamupsidedown efter Februar 20, 2009, 12:50:55 pmJojo, men Olfert kan jo have tøj med til en uge i det rum uden problemer Så meget fylder et par g-strings jo heller ikke