Forfatter Emne: Må lige ud med noget totalt glæde  (Læst 4825 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Må lige ud med noget totalt glæde
« Svar #15 Dato: Februar 11, 2009, 03:49:56 pm »
Som eks 72 m2 opvarmet værksted???  :innocent: :twisted: :twisted: :twisted: Dejligt.  :mrgreen: :mrgreen:

hmm var det ikke engang dig der havde fundet en stribe billeder af et top$$$$ værksted med lifte og hele pivtøjet, lækre biler på liftene osv og beboelse på 1. salen....   jeg mindes det svagt??

Du kan sikkert finde det her: http://www.garagejournal.com/forum/forumdisplay.php?f=7 :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #16 Dato: Februar 11, 2009, 06:41:07 pm »
Så er jeg her lige igen...

Jeg invitere gerne til lidt grill til sommer.... Smiler.... Nu er der kun 40½ time til jeg får min nøgle... Super super fantastisk...

Var kort forbi idag og smugkigge... og opdager at de har ENDNU ikke slebet gulve og larkeret... Så tænker jeg om de mon kan nå det inden fredag kl. 11.???? Ved nogen lidt om sådan noget.. gulvsliberi osv...

Men for dælen hvor er det dejligt....

og kender alt til det med at låse lynet til cykelstativet.. Var ikke helt tryg ved det.. OG det er heldigvis slut nu.. Pt står den og kæler med Moolex og Svea's bikes... og har det rigtig hyggeligt...

Uhhhhhhhhh kan det ikke blive fredag..... For dælen jeg er glad...... :lol: :D :D :D :D

Svea - jeg skal tænke over det....

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Februar 11, 2009, 06:58:00 pm »
Lyder skønt med Grill til sommer
 :mrgreen:

Slibning og lak til på fredag ?
Den bliver noget stram i det. Der skulle jo gerne som minimum 2 gange lak på, med en let slibning i mellem.

Check gulvene grundigt ved overtagelsen såfremt de mener de er færdige så du ikke efterfølgende får ballade

SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Apostel

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #18 Dato: Februar 14, 2009, 11:25:12 am »
tillykke