Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Michael N efter Marts 06, 2009, 11:08:48 pmJeg tænkte lige på om der kunne blive lidt prob. med de står jo rimeligt talstærkt efter bakke åbningen, er selv blevet stoppet et par gange, de kan ik li Xeon lys men ellers regner jeg med at dukke op.Snakker du om bakkeåbningen ( hvor selvfølgelig er fremme ) eller snakker du om vores bulderdag hvor der nok ikke lige kommer så meget ... Tror ikke de står rimelig talstærkt i Ølby... og det er jo først 3 uger efter bakkeåbningen.. Naaaa mon ikke de bruger mange af deres resurcer på nørrebronx
Jeg tænkte lige på om der kunne blive lidt prob. med de står jo rimeligt talstærkt efter bakke åbningen, er selv blevet stoppet et par gange, de kan ik li Xeon lys men ellers regner jeg med at dukke op.
Kommer og gerne, skal dog lige have tjecket med oberstinden. Så ind til videre et måske fra mig.
Er det ok man triller forbi og bare kigger lidt ?? uden tilmelding
Er det ok man triller forbi og bare bulrer lidt ?? uden tilmelding
Jeg bliver nødt til at aflyse DAFF har valgt at ligge en kamp den lørdag og da jeg skal spille må jeg jo hellere op
Citat fra: Nick efter April 13, 2009, 10:32:58 pmJeg bliver nødt til at aflyse DAFF har valgt at ligge en kamp den lørdag og da jeg skal spille må jeg jo hellere op Hvor spiller du? Jeg spiller selv i Amager Demons, og det gør AmagerDK herindefra også