Forfatter Emne: hotbodies undertail  (Læst 5248 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
hotbodies undertail
« Dato: Februar 01, 2009, 11:08:27 am »
tja - har haft den på som candyblue - nu er den lige blivet malet matsort  :mrgreen:

kommer flere billeder under vejs monteringen
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Henrik.poulsen

• Sandt SVin
Re: hotbodies undertail
« Svar #1 Dato: Februar 01, 2009, 11:28:42 am »
ser godt ud..... kan den sættes på uden noget andet skal pilles af ???
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen

Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Februar 01, 2009, 11:38:53 am »
ser godt ud..... kan den sættes på uden noget andet skal pilles af ???
det kan lade sig gøre - dog har jeg ødelagt en af de plastik nitter... så jeg sætter bolte med malede spændeskiver og rundtoppede møtrikker

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Februar 01, 2009, 12:46:45 pm »
Hvordan er blinklysene på de der undertrays? Lige så gode som standard, eller hvad?

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #4 Dato: Februar 01, 2009, 03:47:41 pm »
Hvordan er blinklysene på de der undertrays? Lige så gode som standard, eller hvad?

NEJ! der er ikke meget lys i dem og desuden er de heller ikke lovlige, så hvis man møder en  :police: i dårlig dagsform, kan man forvente at skulle af med et tilskud til statskassen på 500,-

Ham som have min cykel før mig, have et problem med en betjent som stoppede ham 3 gange på vej hjem fra arbejde, og han fik påtalt afstanden på blinkene , samt det faktum at han ikke havde nummerpladelys på. Så han fjernede blinkene og satte en rizoma nummerplade holder med lys på cyklen, da han fik at vide at nu var det sidste gang , hvis han ikke ville til syn...

Men jeg har faktisk overvejet at sætte blik i undertrayen igen´, skal bare finde nogen der passer rimeligt da han smed de originale ud!
kilosvin med div udstyr...

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: Februar 02, 2009, 07:33:30 pm »
kan man ikk bare sætte noget stærkere i så det bliver mere synligt? ville herne ha sådan en på min bike. men jeg har sådan et flip med sikkerhed. og er lidt nervøs for at en klaphat skulle overse mig og køre op i mig. og hvis det er tilfældet vil min forsikring så dække. så gerne så lovligt som muligt.
Dennis

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: Februar 02, 2009, 07:48:30 pm »
når jeg er færdig med den er ingen i tvivl om at jeg skal dreje ;)

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Februar 04, 2009, 11:41:55 am »
JO man kan sikkert godt opgradere styrken lidt! Det vil helt sikkert hjælpe på synligheden, men de er stadig for tæt på hinanden til at være lovlige. Med mindre du kan finde et e-mærke på den, som viser at der er godkendt i et anden EU land, så er det de danske regler som gælder...

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Februar 04, 2009, 01:11:24 pm »
JO man kan sikkert godt opgradere styrken lidt! Det vil helt sikkert hjælpe på synligheden, men de er stadig for tæt på hinanden til at være lovlige. Med mindre du kan finde et e-mærke på den, som viser at der er godkendt i et anden EU land, så er det de danske regler som gælder...
tja - det kommer an på hvor man målet - for de går lidt ud på hver side af nr-pladen og det er som regl den de måler i forhold til

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #9 Dato: Februar 04, 2009, 01:16:37 pm »
Som skrevet mange steder, her på SVrider.dk skal der vist være 18 cm imellem blinklygterne, den her fra S2-Concept er der 18 cm i mellem.

Har faktisk lige fået den hjem og glæder mig til at få den mont.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #10 Dato: Februar 04, 2009, 01:20:45 pm »
Som skrevet mange steder, her på SVrider.dk skal der vist være 18 cm imellem blinklygterne, den her fra S2-Concept er der 18 cm i mellem.

Har faktisk lige fået den hjem og glæder mig til at få den mont.
den er identisk med min.....min er dog en Ermax
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

MMN

• Sandt SVin
  • SV650S 05'
  • Bike: Sv650S
« Svar #11 Dato: Februar 04, 2009, 01:24:14 pm »
Glæder mig så meget til at få Svinet igen her i starten af marts, så jeg kan få mine "MODS" mont.

Hvordan er den med nr. plade mont?? altså blikene.
2005 SV650S. SP Enginering Carbon potte. Piazzo greb. Rizoma Blå br. væskebeholder. S2 undertray og forblink's shutter. Puig Carbon look hugger, blå DB kæbeglas. Gel Sæde, Plasma m/ blå/rød led intrument. Carbon Motorbeskytter, PiperX, PCIII.

roadpilot

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Februar 04, 2009, 01:39:28 pm »
tja - det kommer an på hvor man målet - for de går lidt ud på hver side af nr-pladen og det er som regl den de måler i forhold til

Desværre ikke Jacob, det er nemlig mindstemål mellem blinkene som gælder, ikke de ydre mål.  :whatever: Men jeg har hørt noget om at hvis man kan finde et andet eu land hvor de er godkendt, så skal de også godkende dem her! Så et sted noget om at de var godkendt i Englang, men har ikke selv set det på skrift!

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #13 Dato: Februar 04, 2009, 01:55:29 pm »
Glæder mig så meget til at få Svinet igen her i starten af marts, så jeg kan få mine "MODS" mont.

Hvordan er den med nr. plade mont?? altså blikene.
a h til....derfor skifter jeg dioderne inde i blinkene når jeg får den retur fra opbevaring.

tror jeg køber nogle LED's svarende til disse:
http://www.matronics.dk/Produkter/Biler/Ledpaerer/Positionslys/Ba9s/Produkt/120119.aspx
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #14 Dato: Februar 04, 2009, 02:08:40 pm »
Desværre ikke Jacob, det er nemlig mindstemål mellem blinkene som gælder, ikke de ydre mål.

Har du en kilde til den information? Jeg har selv prøvet at finde ud af det, men er ikke kommet frem til noget. blz har tidligere nævnt en udtalelse fra en betjent her http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=8436.msg87579#msg87579

... men nu er betjente jo ikke nødvendigvis autoriteter på området.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).