Forfatter Emne: Sindssyge faldskærmsstunts (se især det sidste minut af filmen)  (Læst 1339 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
http://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=1778399&server=vimeo.com&show_title=1&show_byline=1&show_portrait=0&color=&fullscreen=1

SIIIINDSSYYYYYYYYYYYGT!!!!  :o :shock: :shock: :shock: :shock:

Gad vide om sådan en dragt kan tåle at man lægger en dej i den ... in flight ... for ellers skal jeg vist ikke prøve!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

LasseN

• Plastikrocker
Re: Sindssyge faldskærmsstunts (se især det sidste minut af filmen)
« Svar #1 Dato: Januar 29, 2009, 03:10:38 pm »
Er du gal hvor ser det vildt ud!!
Kan godt lide at de efter lidt tid fandt det kedeligt bare at basejumpe og at de så istedet begyndte fløj tættere og tættere på klipperne!!  :respekt:
Men sådan en wingsuit må virkelig også være vild at have på, gad jeg virkelig godt at prøve, tættere på at flyve kommer man nok ikke!...  :thumbsup:
Er man er skarn, hvis man er stolt af at være et gammelt svin!...
Eller i hvert fald eje et?!...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=23619

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Januar 29, 2009, 03:17:14 pm »
Er du gal hvor ser det vildt ud!!
Kan godt lide at de efter lidt tid fandt det kedeligt bare at basejumpe og at de så istedet begyndte fløj tættere og tættere på klipperne!!  :respekt:
Men sådan en wingsuit må virkelig også være vild at have på, gad jeg virkelig godt at prøve, tættere på at flyve kommer man nok ikke!...  :thumbsup:
tage en wingsuit på - hop på SVinet - blæs op på 200km/t - ret dig op og stræk armene ud :D

vildt klip - næste forsøg giver han en highfive til kameramanden på vejen
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: Januar 31, 2009, 11:56:18 am »
whaaat mann!!! det nok den fedeste fritids interesse jeg længe har set, kom så tæt på døden som muligt uden at dø hehe. the ghostrider of parachuting, eller noget i den stil. seriøst flot og frygtløst, tør ikk tænke på hva deres livsforsikring må koste lol!
Dennis