Forfatter Emne: Rammstein jam på The Rock 13. februar  (Læst 10823 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #15 Dato: Februar 09, 2009, 08:53:15 pm »
Så har jeg betalt - og har Diana med :)

SING STAAAAAAAAAAAAR  :orkester:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #16 Dato: Februar 10, 2009, 04:20:09 pm »
Så har jeg betalt - og har Diana med :)

SING STAAAAAAAAAAAAR  :orkester:

jeg foreslår guitar hero worldtour... mit alles..  så ka drengene spille spade og trommer.. og så kan tøserne skråle i mikrofoner

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #17 Dato: Februar 12, 2009, 10:15:07 am »
Sankkede lige med SVea om hvor vi møde i morgen osv.

Stevns, SVea og jeg mødes under alle omstændigheder hjemme hos mig inden koncerten mellem 18 og 19. Planen er at køre fra mig mod The Rock kl 21.00 ca. på cykel eller i taxa. Det tager ca. 5-10 minutter at køre derhen.

Er der nogen af jer andre som har lyst til at kigge forbi og evt. spise med eller drikke en lunken Harboe pils til tonerne af sprød geddar???

 :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #18 Dato: Februar 12, 2009, 11:14:26 am »
Sankkede lige med SVea om hvor vi møde i morgen osv.

Stevns, SVea og jeg mødes under alle omstændigheder hjemme hos mig inden koncerten mellem 18 og 19. Planen er at køre fra mig mod The Rock kl 21.00 ca. på cykel eller i taxa. Det tager ca. 5-10 minutter at køre derhen.

Er der nogen af jer andre som har lyst til at kigge forbi og evt. spise med eller drikke en lunken Harboe pils til tonerne af sprød geddar???

 :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester:
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.  :afro:

Ole: hvornår henter du mig i Skanderborg?
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #19 Dato: Februar 12, 2009, 11:19:25 am »
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.  :afro:

Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #20 Dato: Februar 12, 2009, 05:20:17 pm »
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.  :afro:

Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...

Jeg skal lige finde ud af, hvornår Dave bliver hentet af sin far, og når han er hentet, skal jeg lige bruge 3-4 timer på at shine mig op og synge lidt sing star herhjemme, og så daffer jeg ellers mod Skurken med min vidunderlige billige hvidvin  :mrgreen:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #21 Dato: Februar 12, 2009, 06:01:00 pm »
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.  :afro:

Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...

Jeg vil også godt komme hvis jeg må... (ved ikke lige om SVea endnu har fået givet beskeden videre til dig!?)

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #22 Dato: Februar 12, 2009, 06:21:49 pm »
Fuck det.. jeg har sgu osse lige købt billet så jeg kommer osse  :thumbsup:

Ved dog ikke lige hvad tid jeg er inde ved skurken da jeg starter ved messen....
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #23 Dato: Februar 12, 2009, 07:02:53 pm »
Jeg ved ikke hvornår Ole og jeg kommer til djævleøen, men vi kører jo nok hjem til Nælz og læsser af. Hvor Niels og dig bor i forhold til hinanden aner jeg ikke, men hvis de er klar....er jeg klar.....ik så meget pis der.....elsker Harboe ved stuetemp.  :afro:

Cool! Om ikke andet ved Nelly hvor jeg bor - så giv lyd fra jer når i ver noget mere...

Jeg vil også godt komme hvis jeg må... (ved ikke lige om SVea endnu har fået givet beskeden videre til dig!?)

Sæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #24 Dato: Februar 12, 2009, 10:53:11 pm »

Sæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?

Nej.. men hører dem da lige..  går udfra de er velkomne siden du spørger sådan.  :D

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #25 Dato: Februar 13, 2009, 12:09:35 am »

Sæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?

Nej.. men hører dem da lige..  går udfra de er velkomne siden du spørger sådan.  :D

Ja ja da  :D
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #26 Dato: Februar 13, 2009, 09:18:14 am »
Go fornøjelse  :orkester:
und alles  :twisted:
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #27 Dato: Februar 13, 2009, 11:31:28 am »

Sæ'føli! Ved du hvad Nikolaj og Diana gør?

Nej.. men hører dem da lige..  går udfra de er velkomne siden du spørger sådan.  :D

Har lige forhørt mig hos Narkoleg, og ham og Diana finder ud af det senere.

Glæder mig sgu til at se jer allesammen  :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Rammstein jam på The Rock 13. februar
« Svar #28 Dato: Februar 13, 2009, 11:41:57 am »
Luske spurgte lige...

Det er hjemme hos mig kl 18.00 og vi finder ud af at spise noget take-away sammen...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4