Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kommer fra Hedehusene, kan jeg ikke hoppe med der?
Er der nogle fra Kbh som vil følges ad i morgen?
har skrevet til alle dem i tråden som ser ud til at køre fra kbh i morgen, er der flere har jeg lavet en tråd under ture.skulle der allerede være en gruppe som køre samlet kunne vi/os måske få startsted i KBh og tidspunkt?Vil meget gerne køre med.
Citat fra: René T efter April 17, 2009, 09:02:25 pmJeg kommer fra Hedehusene, kan jeg ikke hoppe med der? Kan du så ikke studere ruten så du er lokal guide den sidste bid vej? (ikke at jeg har noget imod at improvisere. )
Vi har brug for:Lydmåler - Banditten
Citat fra: Jannik efter April 17, 2009, 09:39:58 pmCitat fra: René T efter April 17, 2009, 09:02:25 pmJeg kommer fra Hedehusene, kan jeg ikke hoppe med der? Kan du så ikke studere ruten så du er lokal guide den sidste bid vej? (ikke at jeg har noget imod at improvisere. )Jeg flyttede hertil i december sidste år, så jeg kender ikke området så godt endnu. Jeg syne den rute du har valgt ser fin ud. Når i kommer til Fløng så kører i under Holbækmotorvejen (afkørsel 8 ) det er ikke lang fra hvor jeg bor så kan jeg ikke mødes med jer der?Hvad tid er i der?
Citat fra: Mads | Hvidovre efter Januar 25, 2009, 11:27:44 amVi har brug for:Lydmåler - BandittenHåber jeg da ikke, for så mangler vi en til lydmåling...Er han ikke på Panonnia Ring i Ungarn
Citat fra: René T efter April 18, 2009, 10:20:06 amCitat fra: Jannik efter April 17, 2009, 09:39:58 pmCitat fra: René T efter April 17, 2009, 09:02:25 pmJeg kommer fra Hedehusene, kan jeg ikke hoppe med der? Kan du så ikke studere ruten så du er lokal guide den sidste bid vej? (ikke at jeg har noget imod at improvisere. )Jeg flyttede hertil i december sidste år, så jeg kender ikke området så godt endnu. Jeg syne den rute du har valgt ser fin ud. Når i kommer til Fløng så kører i under Holbækmotorvejen (afkørsel 8 ) det er ikke lang fra hvor jeg bor så kan jeg ikke mødes med jer der?Hvad tid er i der?Shell tanken i hovedgaden klokken 13.15