Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
vi kan følges derud, jeg sover hos en kammerat i Valby efter linien, så finder vi bare lige ud af hvor og hvornår....
Jeg tage Carbtune instrumentet med til bulder dagen den 14. april, så kan dem som vil justere deres gasspjæld få det gjort og jeg skal nok assistere hvis det er nødvendigt.
Jeg må desværre ændre mit måske til et NEJ DESVÆRRE! Arbejdet kalder - hvilket vil sige en vinrejse til Pimonte i Italien.. Ikke dårligt det heller, men det betyder jo desværre at jeg ikke kan være med til at lave lidt bulder i gaden....
Er der nogen der kører inde fra Nørrebro? Eller skal jeg sætte min lid til Krak?
Citat fra: Big G efter April 14, 2009, 10:23:00 pmvi kan følges derud, jeg sover hos en kammerat i Valby efter linien, så finder vi bare lige ud af hvor og hvornår....Cool.. Ellers måtte jeg jo bare køre lidt rundt og buldre indtil jeg fandt jer.. hehe
Ka' vi ikke finde et sted på Nørrebro hvor vi ka' mødes.. Gerne et der er nemt at finde for os som ikke er stedkendt...
Hvad med vi kunne mødes hos "mig" , nede ved Falkne ?? hvis du kan huske hvor det var så kan vi køre en lille flok derfra