Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kunne da være fedt at prøve at være med, har aldrigvære til noget arrangement med Svrider førhåber vejret holder.
Uh uh, mine tidligere planer er blevet ændret, så hvis barnepige kan skaffes skal trommehinden straffes
Nogen der er friske på at følges fra det nordsjællandske og derned??? Regner med at køre fra krydset i Gørløse ca kl. 12.30 hvis der er nogen der vil med derfra.
Yep go ide Jannik Vil være nice med nogen at følges medSå jeg vil hægte mig på
Citat fra: Rolignu efter April 13, 2009, 09:43:25 pm Yep go ide Jannik Vil være nice med nogen at følges medSå jeg vil hægte mig på Fra Gørløse?
Er der nogen der kører inde fra Nørrebro? Eller skal jeg sætte min lid til Krak?
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter April 14, 2009, 02:35:06 pmEr der nogen der kører inde fra Nørrebro? Eller skal jeg sætte min lid til Krak? Du skal bare ud til den Búrger King vi overså sidst med Ole
Citat fra: Big G efter April 14, 2009, 05:09:23 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter April 14, 2009, 02:35:06 pmEr der nogen der kører inde fra Nørrebro? Eller skal jeg sætte min lid til Krak? Du skal bare ud til den Búrger King vi overså sidst med Ole Det ender bare med at jeg overser den igen...