Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ikke KBH - Ikea i tåstrup...
alt mellem Korsør og Helsingør er KBH for os jyder.....
Citat fra: Big G efter Februar 18, 2009, 04:42:03 pmalt mellem Korsør og Helsingør er KBH for os jyder.....Og alt mellem Østrig og Skagen er Tyskland for os sjællændere
Citat fra: Sajmon efter Februar 18, 2009, 04:20:01 pmIkke KBH - Ikea i tåstrup... Var ikke klar over at Langelinie ligger i Tåstrup..
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 18, 2009, 08:35:02 pmCitat fra: Sajmon efter Februar 18, 2009, 04:20:01 pmIkke KBH - Ikea i tåstrup... Var ikke klar over at Langelinie ligger i Tåstrup.. Det er den rigtige og man kan fanmde få nogle gode sundae is
Hmm.. Det lyder til at vi er afhængig af lokale guider..
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 18, 2009, 09:56:39 pmHmm.. Det lyder til at vi er afhængig af lokale guider.. Jeg er sådan en... guider der...
Citat fra: Sajmon efter Februar 19, 2009, 12:28:13 amCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 18, 2009, 09:56:39 pmHmm.. Det lyder til at vi er afhængig af lokale guider.. Jeg er sådan en... guider der... Kanon! Det skal lige siges at jeg er vant til at man godt må lave bodytequila på guiderne.. Så er du advaret.. Siden vi nu er på mc'er så kan tequila'en skiftes ud med en sunday with a cherry on top...
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 19, 2009, 01:25:06 amCitat fra: Sajmon efter Februar 19, 2009, 12:28:13 amCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 18, 2009, 09:56:39 pmHmm.. Det lyder til at vi er afhængig af lokale guider.. Jeg er sådan en... guider der... Kanon! Det skal lige siges at jeg er vant til at man godt må lave bodytequila på guiderne.. Så er du advaret.. Siden vi nu er på mc'er så kan tequila'en skiftes ud med en sunday with a cherry on top... Nu ikke noget med at snave dig til et billigt liftkort bare fordi du er en tøs
Nu ikke noget med at snave dig til et billigt liftkort bare fordi du er en tøs
Citat fra: Big G efter Februar 19, 2009, 08:24:11 amNu ikke noget med at snave dig til et billigt liftkort bare fordi du er en tøs Du vil blive overrasket hvor langt man kommer som fransk stuepige.. ½ pris på liftkort i hele Charmonix dalen og gratis leje af ski, snowboard, bigfoot... What ever you want baby!
ej nu stod jeg ikke lige på ski i det kostume.. hehe