Forfatter Emne: LeoVince udstødning.  (Læst 2590 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kofoed

• Scooterfjæs
  • *
LeoVince udstødning.
« Dato: Januar 24, 2009, 04:09:48 pm »
Hey.

Jeg går lidt og overvejer at investere i en slip on til min sv650s k6. Jeg har tænkt lidt på følgende

http://www.mc-direct.dk/catalog/product_info.php?cPath=29_71&products_id=171&osCsid=0d8801320e4174a462b1de1abf3bd5cb  eller en http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/product_info.php?cPath=1_33_36_175&products_id=1400

Så er det jeg vil høre nogen af de kloge herinde om det er et godt valg, når ikke der skal smide for mange penge i projektet? Hvordan lyder de..... er ikke interesseret i larm, men bare en fed dyb "blød" lyd, da standard stort set ikke siger noget:-(

Er det besværligt selv at montere? Og er det nødvendigt at få den justeret ind bagefter, når nu det kun er potten?

takker på forhånd;-)

Kofoed

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Re: LeoVince udstødning.
« Svar #1 Dato: Januar 24, 2009, 04:28:37 pm »
Det vil du kunne få med eks. Leo Vince SBK, Mivv eller Akrapovic. Mine erfaringer siger mig at carbon-potterne er bedst til at give god bas. Der findes selvfølgeligt også alternativer - jeg har dog kun selv godt bekendskab med ovenstående.

Ixil laver også nogle fede potter - men hold dig fra deres korte udgaver. Det er nok de mest larmende potter man kan købe til SV'eren.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Januar 24, 2009, 04:54:54 pm »
Carpimoto.it har kæmpe tilbud for tiden, godt nok kun på micc og en enkelt full system akrapovic, men det er godt nok billigt. Det er så kun frem til 03 modellen de fleste tilfælde, men for 1200 kan du få dig en slipon til 03, og så skulle der ikke være særlig meget tilpasning, for at få den på de nyere modeller.

Det er ihvertfald en meget billig mulighed, der er værd at overveje. Jeg selv er meget i tvivl om jeg skal købe deres dobbelte udstødninger, og få det tilpasset, eller om jeg bare skal købe en enkelt standard slipon... :) Ingen tvivl om hvad der ser fedest ud, men så er der jo også alt bøvlet med nummerplade og blinklys :)

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #3 Dato: Januar 24, 2009, 04:56:18 pm »
Jeg har LV Titanium på mit kiloSVin, og er meget meget tilfreds.

Men det havde jeg nok også været med så meget andet.
 :afro:

Monteringen er som den nu engang er på en 650'er, der skal skal skæres lidt. Alle har dog gjort det, så der skulle være hjælp nok at hente.

De eneste potter jeg ikke bryder mig om, er de korte, f.eks. IXIL, jeg synes de braldrer i stedet for buldrer, men smag og behag du ved.

Det bedste rå jeg kan gi dig, er det samme som jeg gjorde. Kald en flok sammen med samme type cykel, og forskellige potter. Op på linie med dem til en sammenligning. Så tager du dit valg derefter. Hellere vente til april og få det rigtige  :thumbsup:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #4 Dato: Januar 24, 2009, 04:58:40 pm »
og forresten kofoed.....DU HAR JO SLET INGEN CYKEL (der står i hverfald "ingen" i din profil  :innocent:)

Billeder billeder.....ellers eksisterer det ikke  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Januar 24, 2009, 05:02:01 pm »
Ellers så snak med Alex herindefra - han sælger Laser potter... Sådan nogle kører jeg selv med. Jeg har rustfrit stål og de har ikke helt den dybe bas-lyd som jeg tror du efterspørger.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #6 Dato: Januar 24, 2009, 05:05:42 pm »
kan kun anbefale enten Leo V sbk eller Holeshot

kofoed

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #7 Dato: Januar 24, 2009, 05:14:49 pm »
Tak for de mange svar:-).... det var måske en god ide med at sammenligne de forskellige. Jeg må se når sæsonen kommer igang. Det er jo lidt vigtigt at få det rigtige... det er svært at fortryde når man skal skære den originale i smadder....hehe...... og den er god nok big g.... cyklen står i skuret;-)..... jeg må se at få den på profilen, så der er styr på sagerne!

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #8 Dato: Januar 25, 2009, 11:14:20 am »
Det er nemlig helt rigtigt!!!!

Ellers må vi lave en "Bulderdag" igen til foråret... Er der ikke nogen der kan skaffe en DB-måler?

http://www.youtube.com/watch?v=XdJUWes723I

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #9 Dato: Januar 25, 2009, 11:23:51 am »
Helt sikkert en god ide med sådan en buldrer dag, for det er jo trods alt begrænset hvad man får ud af at se den video, det er helt sikkert bedre IRL :)

Så hvis det kan stables på benene igen er jeg frisk :D

T. Brun

• Roadracer
« Svar #10 Dato: Januar 25, 2009, 11:41:43 am »
Stiller gerne op til bulderdag igen, det var en god dag.

T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Mads | Hvidovre

• Plastikrocker
« Svar #11 Dato: Januar 25, 2009, 01:18:56 pm »
Super, der er lige oprettet en særskilt tråd omkring bulderdag, så vi ikke stjæler denne tråd :)

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Januar 25, 2009, 02:35:04 pm »
Super, der er lige oprettet en særskilt tråd omkring bulderdag, så vi ikke stjæler denne tråd :)

... her : http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=11705.0