Hejsa folkens
Efter at have kørt med stof i over 3 år, er jeg ved at blive lidt mere hooked på læder.
I øjeblikket kører jeg i noget Spidi stof, og da jeg har været godt tilfreds med det, vil jeg også gerne have en spidi læderdragt.. Men sådan en koster kassen, og har ikke fået de bedste anmeldelser, i de tests folk her på forummet har linket til..(Jeg husker en test i bike, hvor der blev pointeret at den havde dårlige syninger, eller sådan noget).
Jeg ønsker mig en læderdragt der er to-delt, men kan lynes sammen, da det ikke er hver dag jeg kører med bukser. Den skal ikke bruges til andet end sommer og måske noget kommende trackday, for jeg har jo stadig den varme stofdragt til tidligt/sent/regn, men den må samtidig ikke være for kold, da jeg let fryser. Jeg har herinde hørt meget got om berik, men jeg ved ikke rigtigt nok om det til at kunne sammenligne de forskellige mærker. Jeg har også hørt OK ting om Arlan Ness, men igen, jeg ved ikke rigtigt nok til at kunne sammenligne.
Hvad vil i anbefale? Det skal som sagt være en to-delt læderdragt, hvor bukser og jakke kan lynes sammen, og må ikke være for kold. Det må for den sags skyld også gerne være en læderjakke, hvor man kan lyne et par bukser på. Den må også gærne være pæn, og matche mit kobberfarvede SVin nogenlunde..