jeg har kørt med vista ultimate fra den kom, alle 4 pc'er har den installeret, 2 i 64 bit og 2 i 32 bit og de kører bedre, en lille ting som xp ikke kan men som vista fint styrer er hvis explorer crasher. i xp ryger alle dine explorer vinduer, i vista er det kun det ene vindue.
drivere i vista er styret meget bedre i vista. også en af grundene til at den bruger lidt flere resourcer. min vista bruger lige nu et foodprint på 500 MB. Min gamle xp brugte ca 300. Ram idag koster igenting. Vista styrer også ram bedre.
At styre sikkerhed i xp kræver 3 parts værktøjer. det er integreret i vista. vores sikkerheds afdeling vil hellere end gerne op på vista.
Mange af jer lyder ligesom da xp kom frem " jamen det er jo bare en win2000 med ny gui" jeg elsker mit sidepanel og alle de features der følger med.
Windows 7 kommer ikke hurtigere pga noget flob mht vista. der kommer et nyt client os hvert 3-4 år. og vista er nu 2 år gammel.
jeres motorcykler får også mere og mere elktronik der hører jeg jer ikke tude, med jeres argumentation kørte vi alle stadigvæk på nimbus