Forfatter Emne: Stik til blinklys  (Læst 4688 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

KB

• Søndagskører
  • **
Stik til blinklys
« Dato: Juli 13, 2005, 10:53:30 am »
Er der nogen der ved hvor man kan få de originale (små slanke) stik til blinklysene på en SV1000S ' 03 ?
Jeg skal montere ny baglygte med integreret blinklys og vil helst ikke klippe i det eksisterende ledningsnet.
Enghave Motor ved det ikke...... :(
SV 1000S Fuldkåbe Baghugger Nrpladeholder Ixil carbon potter Spyball ClearAlternative baglygte m.int blink Forblink i pos.lys

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
Stik til blinklys
« Svar #1 Dato: Juli 13, 2005, 11:11:45 am »
Jeg har tidligere ledt efter dem men har opgivet. Jeg ville heller ikke klippe i ledningsnettet, så jeg har i stedet klippet stikkene af blinklysene og loddet disse over på de nye blinklys.

Eller nu lyver jeg jo lidt... det er egentlig ikke det jeg har gjort... Jeg har loddet dem over på et lille mellemstykke med det originale stik i den ene ende og et standardstik i den anden og loddet standardstik på blinklysene så det er nemmere at skifte :)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Bongers

• Gæst
Stik til blinklys
« Svar #2 Dato: Juli 13, 2005, 11:16:45 am »
Jeg har spurt flere steder efter dem - forgæves  :cry:  :cry:  :cry:

men ved at nogle klipper ledningsnettene op på gamle maskiner - så man kan være heldig at et værksted ligger inde med dem  :wink:  :wink:

KB

• Søndagskører
  • **
Stik til blinklys
« Svar #3 Dato: Juli 13, 2005, 11:19:06 am »
Hmmm ja det begynder at lugte af en ophugger.
Gad vide om det er standart stik på alle nyere Suzuki cykler eller om de er specielle på SV' eren.....?
SV 1000S Fuldkåbe Baghugger Nrpladeholder Ixil carbon potter Spyball ClearAlternative baglygte m.int blink Forblink i pos.lys

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
Stik til blinklys
« Svar #4 Dato: Juli 13, 2005, 11:37:41 am »
Citat fra: n00bsmurf
...så jeg har i stedet klippet stikkene af blinklysene og loddet disse over på de nye blinklys.

Det er det samme jeg har gjort.
Hvis det endelig skulle være kan stikket jo loddes tilbage på de originale blinklys.

Selve ledningsnettet er endnu urørt på min og jeg vil helst beholde det sådan.
(med undtagelse af den famøse "wire tap" til power commanderen)
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Stik til blinklys
« Svar #5 Dato: Juli 13, 2005, 11:46:19 am »
du kunne da prøve at ringe til LC racing de har en 1000'er til ophug

Bongers

• Gæst
Stik til blinklys
« Svar #6 Dato: Juli 13, 2005, 12:46:50 pm »
Citat fra: Moolex(Christian)
du kunne da prøve at ringe til LC racing de har en 1000'er til ophug

Christian - er det en forhandler du kommer forbi nogle gange ??

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Stik til blinklys
« Svar #7 Dato: Juli 13, 2005, 12:50:14 pm »
måske.........
mmmhh   lugten af linievaffel pirrer mine næsebor :wink:  :wink:  :wink:

KB

• Søndagskører
  • **
Stik til blinklys
« Svar #8 Dato: Juli 13, 2005, 12:53:19 pm »
De bor jo ude hvor verden er forlænget med brædder  :wink:  men hvis man skulle kommer forbi en gang på vej til Tyskland så.........

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Stik til blinklys
« Svar #9 Dato: Juli 13, 2005, 12:59:12 pm »
ååårrh det bliver sagt til en voksen  :roll:  :roll:  :roll:
hvis du ringer og laver en aftale med ham vil jeg med glæde køre forbi og hente dem OG bringe dem hele vejen ind til kjøvenhaunstråb næste gang vi skal på ferie i sverige eller æde is på linien

Bongers

• Gæst
Stik til blinklys
« Svar #10 Dato: Juli 13, 2005, 01:05:39 pm »
Nu ved jeg ikke om forretningen kun er en halvtids ting, som han har ved siden af noget kartoffelplantages  – eller alle fra den egen har svært ved at tage en beslutning…

Jeg leder efter en for rør til en Leo Vinci potte !!! ( har selve potten men ikke noget rør) det har ingen indflydelse om det er et forrør eller et kompletrør !!

Men han bonderøven – kunne kun svare mig på om han havde et rør, hvis jeg kom forbi!!! Ved ikke lige hvad han havde forstillet sig… han havde nok noget liggende, men bliver åben bart først sikker når man går gennem døren (=ladeporten) til hans butik !!

Men jeg skal nok fylde din mave med is – hvis du gider at tage forbi og finde et før ??

KB

• Søndagskører
  • **
Stik til blinklys
« Svar #11 Dato: Juli 13, 2005, 01:14:43 pm »
Jeg prøver at få fat i ham, så må vi se om han gider sælge sådan noget smånuller eller man skal købe hele lygten....

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Stik til blinklys
« Svar #12 Dato: Juli 13, 2005, 02:01:25 pm »
Flinke Ib fra FA motorsport forærede mig et par stik fra en gixxer, så de passer også - er sågar i de samme farver!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson