Forfatter Emne: forudsigelser om vejret og lange ture, og en meget kedelig afslutning på sæson  (Læst 2378 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
 :DJeg valgte jo at køre de 160km til nordjylland lørdag, og det var en superfed tur, og kun lidt koldt. Jeg havde selv forudsagt (i tæt samarbejde med dmi) at vejret holdt sig godt weekenden ud. Som flere sikkert ved nu, kom det ikke til at passe på nogen måde. Efter en tur til Løkken, med pocket bike på action house's go'kart bane :respekt:, vendte jeg snuden mod brønderslev igen og skulle til kaffe og hos en gammel ex der inviterede på lækkerierne. Jeg var ude at ryge flere gange og der var sgu ingenting i vejen med vejret. Da hunden skulle luftes pakkede jeg mig godt ind og var klar til turenhjemover. Velvidende at der var glatte pletter hist og her, det kunne sgu ike tage modet fra en mand der elsker at køre. Det kunne til gengæld de 2 cm. nyfalden sne som lå og så uskyldigt ud!! hvor fa'en kom det lort nu pludselig fra??!?!?! Det var ikke så sjovt med 160km hjem, og tanken om diværste saltbiler, et sæbeagtigt føre, og der var i mellemtiden blevet mørkt; meget mørkt :thumbsdown:. PIS PIS PIS PIS PIS, hva gør man så? :huh: Hun var meget flink at tilbyde garage, og en tur i bilen ind togstationen, men hvem var det lige der forudsagde det gode vejr og siger at vi kører i sæson.....hmmm. Ja jeg frøs lidt om fusserne da jeg 2 timer senere og et par kopper kaffe var hjemme igen, men det salt skulle fandme af i en fart. Mens jeg stod og vaskede og tænkte på at mine fingre faktisk også var begyndt at blive lidt blålige i det, kom jeg i tanke om de gore-tex-neopren-agtige mc sokker jeg havde købt i Lidl for nogle måneder siden, stadig lå ind indpakningen inde i skabet!!! :club:

Altså en rigtig lorte afslutning på sæsonen, men alt i alt en rigtig fed tur. Jeg håber godt på godt vejr inden den 1. så jeg kan få en god afslutning istedet for en det her.

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
jeg har ikke ondt af dig, så spar dit klynk. :) Du valgte jo selv at køre på trods af dårlige udsigter. held og lykke med saltet (har set hvad det gør med alu) :(
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Hvorfor tilbød hun at køre dig til toget? - istedet for at overnatte :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Hvorfor tilbød hun at køre dig til toget? - istedet for at overnatte :)

He he he.... good point!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
lidt surt.....jeg havde nu også taget imod en garageplads og en sengeplads  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Jeg forstår nu kke hvorfor du begav dig ud i det vejr når DMI skriver dårlige udsigter... Så må man jo føle lidt... Og arbejde lidt efterflg. for at få saltet af....  :wink:

Tror nu jeg havde taget imod hendes tilbud.. men en garage.. og mon ikke du kunne have sovet der... istedet for at blive kørt til stationen... thi hi...
« Senest Redigeret: December 08, 2008, 08:41:09 pm af Majse »

pumper

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 224
Hvis den har kørt i salt så kan du lige så godt smide den i en svimmingpool. Du kan IKKE vaske salten væk alle steder.Har prøvet det selv for flere år siden. :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
Tidl. MC GS1000E,BSA B40,GL500i,CB750F(900 motor)

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Hvis den har kørt i salt så kan du lige så godt smide den i en svimmingpool. Du kan IKKE vaske salten væk alle steder.Har prøvet det selv for flere år siden. :brok: :brok: :brok: :brok: :brok:
Hedvandstrykspuler er vejen frem  :D :D
Dette indebærer så bare at der skal smøres godt bagefter  :mrgreen: men vinteren er lang  :(
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
okay så mange formaninger havde jegikke regnet med her, men deter vel sidst på sæsonen og nogle skal gøre sig kloge istedet for at køre.
Min Mc er købt for at blive brugt og kørt på - ikke en barbie daisy ting som jeg kan rede hår på hver dag - og modsat et par af jer der svarer så tøset; kom dog ind i kampen og pak jeres pudseklude ned i lommen eller stik den til konen, eller jeres "gode" ven!!!!

Vi starter med KEN, ja du fik mig jo netop til at tænke på barbie - hvor er det jeg klynker. det er vel ok at være kold efter 400 km i 2 grader. sad du bare derhjemme og rev i banditten i stedet for at komme ud og få noget af det gode.
Og der var gode udsigter om fredagen, så spar på lortet, når du ikke så DMI den dag.

Jesper  min ven hun tilbød netop som det første at overnatte, men kender man mig, ved man godt at det ikke nytter noget når cyklen skal hjem. Havde hun tilbudt en quikie  var sagen stillet anderledes, og jeg skulle møde kl 06 næste dag 160 km og fire busforbindelser senere - så det var et no-go. og ja hun og jeg blev eninge om netop at over´natte en anden gang, tror dog ikke på meget søvn, hun er stadig hot as hell.

Majse mit BMI siger at jeg skal spise meget mere hos hende - og mange andre steder, og hvad vejrudsigten angår, er jeg nok mere til at køre i stedet for at blive nervøs og bange..... for lidt dårligt vejr.

BIG G hallo, jeg var fandme også i tvivl i lang tid, men det var mest af sikkerhedshensyn! havde ikke noget gummi med hehe. nej sikkerheden var jeg ærligt talt lidt nervøs for - har du prøvet at køre bare 60 og dreje på is????

Mange tak pumper, så smider jeg den da derned i poolen - skal den ligge et par dage aller mener du et par timer er ok??
ja noget værre lort med det salt helt enig med jer alle om det. men at sige jeg er dum er da for langt ude, når man bare godt kan lide at køre i sæson og ikke er en piveskid over lidt arbejde for at køre - men det var sgu da en uheldig konstallation, mørke, sne og salt. Til trods for jeg holddt øje (med hende lidt for længe) mens der var lyst og så DMI.

Jeg klynker ikke over den dårlige afslutning, jeg tror bare de fleste gerne vil haven en fed afslutning på året, og det kom idag, lækker tur på stranden og en is. møj god vinter til alle, også alle jer der kun har formaninger og dårlig stil


kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
 :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: kik på smilyes før du brokker dig (det ville være god stil), ramte jeg et ømt punkt? sorry
« Senest Redigeret: November 27, 2008, 04:11:11 pm af kent »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
BIG G hallo, jeg var fandme også i tvivl i lang tid, men det var mest af sikkerhedshensyn! havde ikke noget gummi med hehe.

Ja det er svært at bakke "med læs"  :mrgreen:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Ja ok ken :), du har pointen med smiley's :P. Ja jeg bliver lidt sur over formaninger istedet for at bakke op om at køre i sæson :innocent:. Men hvis man har læst mine indlæg tror jeg godt man ved at det er lidt i sjov :whipped:, og at jeg også selv godt ved (og skriver :hand:) at det her fandme var en lorte situation :club:, læs hvad der står  :respekt:og ikke forvent en masse smileys :afro: :afro: fordi man ikke kan læse i teksten. :orkester: det er jo ikke en tegneserie. :afro:

hehe

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
smileys er den eneste måde hvorpå du kan se om det er ironisk eller ej :angel:.(alle ville være kolde efter 160 km i det vejr,om du er dum eller ej vil jeg nu være op til dig selv at bestemme, (set i bagklogskaben klare lys) :wink:) tonefaldet er lidt svært at få med når det foregår på skrift men din opremsning af formaningerne med sure opstød var ikke til at tage fejl af. håber ikke det bliver stilen på dette forum. :undecided: god vinter med pudsekluden i konen, på banditten,eller hvor du har tænkt at bruge den. :D
PS. håber du fik mcen op af poolen igen :mrgreen:
« Senest Redigeret: December 08, 2008, 06:27:05 am af kent »
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
(set i bagkundskaben klare lys) :wink:)
og i bagklogskabens :mrgreen: :mrgreen:

ellers kan du bare antage at alle er..ligesom SVea......kronisk ironisk. Så bliver man ikke stødt ret tit.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

kent

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1001
  • hold hovedet koldt og hjulne på vejen
jeg tager det nu ikke særligt personligt :mrgreen:, håndværker med "god" værkstedshumor. :angel:
extraudstyr: TANKPAD m.m
nu med 3 x Skoda til regnvejr