Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
som denne?
Citat fra: kent efter November 23, 2008, 07:27:41 pmsom denne?Tak for billeder. Det var godt nok ikke mange svar på spørgsmålet. Jeg troede der var en del som havde alu-bremsebeholder.Jeg tror for en sikkerhedsskyld at jeg køber den store beholder (julegave fra mig til mig )
Citat fra: grausen efter November 25, 2008, 07:32:07 pmCitat fra: kent efter November 23, 2008, 07:27:41 pmsom denne?Tak for billeder. Det var godt nok ikke mange svar på spørgsmålet. Jeg troede der var en del som havde alu-bremsebeholder.Jeg tror for en sikkerhedsskyld at jeg køber den store beholder (julegave fra mig til mig )der er ikke så mange der lige så tosset som os og vil give en formue for væskebeholdere
Citat fra: kent efter November 23, 2008, 07:27:41 pmsom denne?Hej Kent, så lige 10.000 kr-spørgsmålet.Der følger en gummi-indsats med til beholderen. Jeg formoder at bremsevæsken skal ned i alu-beholderen, og derefter monteres gummi-indsatsen og låget, eller?
Citat fra: grausen efter December 28, 2008, 03:04:25 pmCitat fra: kent efter November 23, 2008, 07:27:41 pmsom denne?Hej Kent, så lige 10.000 kr-spørgsmålet.Der følger en gummi-indsats med til beholderen. Jeg formoder at bremsevæsken skal ned i alu-beholderen, og derefter monteres gummi-indsatsen og låget, eller? yessir. ellers kigger du bare fordi, så skal jeg nok hjælpe dig med at montere den. det tar ikk meget mere en 10 min.