Forfatter Emne: Lige hvad jeg ventede på.  (Læst 1199 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Lige hvad jeg ventede på.
« Dato: November 21, 2008, 04:39:15 pm »
NÅÅÅÅRHHH det var godt med noget godt vejr idag. :respekt:
Jeg tog lidt tidligere fri fra arbejde idag, for vejret var dælme godt, og det er ved at være længe siden at svinet har været ude, de smed jo salt sidst der var frost. Jeg nåede alt det jeg skulle sidste gang inden soen skal i hi. Jeg varmede op med en tur på tanken, og fandt allerede ud af der; at mine sko var e forkerte. Det skider vi spejderer sgu på i sæson og kørte gladeligt videre. Ind i byen, og ja der var mange som misundeligt kiggede, "hold kæft hvor er det ærgeligt jeg har stillet min i hi", eller "øv også hvorfor tænkte jeg ikke selv lige på det idag." :hand:
Det blev da heldigvis meget sjovere nede på havnen, 3 gange løftet forhjul, og lidt i cirkler og bare nyde at køre sv'er - med lyd og fede styreegenskaber. Desværre også et ufrivilligt løft, som til gengæld var dagens højeste og dårligste pga det ufrivillige aspekt fra min side, ikke sv'erens. Og dog, jeg glæder mig til at få den på rulle felt og få gavn af den powercomander og den udstødning, som sidder derpå, men åbenbart aldrig er kørt rigtigt ind. :club:
Sørme også om ikke der kom noget godt røg ud af dækket, som virker mørt, der er vist aldrig skiftet, men det skal der nu.  :whatever:
Nøj det var en god afslutning på året hvis ikke det bliver godt vejr i weekenden. :orkester:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Re: Lige hvad jeg ventede på.
« Svar #1 Dato: November 21, 2008, 08:02:27 pm »
Bor du ved ækvator eller hvad? Det sneede hele dagen der hvor jeg opholdt mig.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Sperik

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 609
  • Leistung ist alles !
Re: Lige hvad jeg ventede på.
« Svar #2 Dato: November 21, 2008, 11:28:17 pm »
Bor du ved ækvator eller hvad? Det sneede hele dagen der hvor jeg opholdt mig.

Ditto her, det var ikke mere end lige øllet kunne kommme ud af emballagen...

Jeg kører altså med stålhud, Goodyear UG 7 og klimaanlæg i Renaulten, indtil den rigtige sæson starter igen.

Måske lige et par ture på jernhesten, men kun hvis promillen byder det... - det er egentligt sjovt som de kantstene kan komme tættere og tættere på, mens man fedter sig hjem fra en kolesterolrig sammenkomst  :innocent:

Av av ...:)
Det er dumt at hænge med hovedet, hvis man står i lort til halsen...

jay-jay

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 27
  • nååå jaaaahh!!!!
Re: Lige hvad jeg ventede på.
« Svar #3 Dato: November 22, 2008, 01:51:36 pm »
Det ER stadig sæson, og der køres vel i sæson - Jeg kan se på dmi at vejret holder ca. weekenden ud og tirsdag skulle blive ne super god dag at tage den sidste tur på.
Jeg har netop besluttet  at turen til nordjylland bliver på mc. 167km. det skal nok give et stop og en varm kop kaffe når jeg kommer derop. men det er faktisk kun mine fødder (gamle arbejdssko) og fingre (400 kr luffer holder kun 30 km.) der fryser lidt. men fusserne kan komme i læ på de lange stræk, og hænderne må så skiftes lidt til at blive holdt et vamrt sted.
Det var til gengæld en stor fornøjelse på den gamle cx'er, det vandkølede ventilhus tilbød jo nærmest sin varme når man kørte sidst på sæson og lidt efter.
Jeg har en dejlig varm jakke med nogle pladeri, gratis fra min kollega - meget varm. et par bukser fra Lidl, lidt for korte, men med lange jens lyner holder de 100% varmen. hjelmen, som jeg ikek har fået skiftet til noget godt (heller) er 300 kr i bilka, og den er lidt for ventileret, så jeg tror jeg tager en af de gamle hjelme, der kan styres lidt mere.
god tur til alle der vælger at køre idag