Forfatter Emne: Hjælp stjålet bil  (Læst 1839 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Hjælp stjålet bil
« Dato: November 18, 2008, 09:20:04 am »
En af mine venner lod desværre nogle 2 gen. fuck uppere køre en prøvetur i sin bil og væk var den, så hjælp med at holde øje efter den.

Det er en blå BMW compact med nummeret SX 27851

Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #1 Dato: November 18, 2008, 09:35:36 am »
Hvor er den stjålet fra? Har du andre detaljer? Et telefonnummer man kan ringe til eks?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #2 Dato: November 18, 2008, 10:11:25 am »
Surt show....men for helvede en tåbelig fejl.....dyre lærepenge.....men selber schult.

Den ligger desværre nok i havnen...
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #3 Dato: November 18, 2008, 10:17:06 am »
Forhåbentligt med fjolserne indeni!!!!!!!!
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #4 Dato: November 18, 2008, 11:39:27 am »
Forhåbentligt med fjolserne indeni!!!!!!!!
Ja det ku sq da være fint......Så er der en næste weekend der IKKE for stjålet en bil....
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Nikolaj

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1774
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #5 Dato: November 18, 2008, 12:30:26 pm »
Sjovt nok solgte jeg "også" en bil til nogle anden rangs indvandrere for 2 år siden.

De fuskede kilometertælleren 100.000 tilbage og scorede så 25.000 kroner på at sælge den videre ( i mit navn)

Selvom vi havde CPR nummer på en af idioterne kunne politiet ikke gøre noget.

Det der pisser mig endnu mere af er at de samtidig hæver bistandshjælp og andre ting som belaster vores samfund yderligere.

De er i DEN grad med til at bidrage til danskernes dårlige syn på indvandrere, for jo mere vi hører af den slags jo mere trætte bliver vi af deres jammer om at de har det svært i samfundet.
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #6 Dato: November 18, 2008, 12:41:53 pm »
Hvor er den stjålet fra? Har du andre detaljer? Et telefonnummer man kan ringe til eks?

Lader til at være omkring her: http://motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=99603
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

lks

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
    • http://www.kaos-mc.dk
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #7 Dato: November 27, 2008, 08:48:05 am »
Så har sognefogdens drenge alligevel gjort deres pligt og stoppet en blå BMW (med tyske plader) ved grænsen i sønderjylland og selv om de to personer i bilen stak ud over markerne ved politiet hvem det er og de er nu efterlyst.

Bilen viste sig at være ovennævnte og ser ved første øjeklast ikke ud til at have lidt syndelig overlast.

Nu skal vi bare have retten til at smide "tyvene" og deres familie, venner og alle deres bekendte hjem til den jordhytte de er kommet fra, så kan de more sig med at stjæle kamelgødning fra hianden.
Straarup
SV 1000 K3 monteret powercomander, tændingsadvancer, typhone udstødninger, pipercross luftindtag, ledblink.rizoma nrpl.holder,garmin navigator, krauser taskesæt.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Hjælp stjålet bil
« Svar #8 Dato: November 27, 2008, 10:04:39 am »
... med at stjæle kamelgødning fra hianden.

*LOL* ... Fuckhoveder!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4