Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: claus 1000 exmc efter Januar 30, 2009, 01:31:17 pmHHHUUUUMMMMMMMMMMM vælte Olfort`s campingvogn på hovedet med ham i ( det lyder MEGET MEGET sjovt )Og det er derfor jeg IKKE tager campingvognen med i år hehe
HHHUUUUMMMMMMMMMMM vælte Olfort`s campingvogn på hovedet med ham i ( det lyder MEGET MEGET sjovt )
Citat fra: Olfert efter Januar 30, 2009, 03:25:13 pmCitat fra: claus 1000 exmc efter Januar 30, 2009, 01:31:17 pmHHHUUUUMMMMMMMMMMM vælte Olfort`s campingvogn på hovedet med ham i ( det lyder MEGET MEGET sjovt )Og det er derfor jeg IKKE tager campingvognen med i år hehe Du tør ikke
Holder sgu ikke til presset længere ( dejligt at nogen vil se een ) .... Selvom jeg ligger i masseflytning, så har jeg lovet at kigge ind i løbet af aften ( dælme langt fra næstved )... Jeg har sønnike Tobias med ( med mindre jeg kan få ham passet ) og min frække single veninde Mia ( soldat ) med.... Så for singledrengene er der lidt godt at kigge på ud over mig altså.. smiler... Hygge... og glæder mig til at se jer... Hvorlang tid vi er hos jer er tvivlsomt da jeg skal knokle dagen efter med rengøring af gamle lejlighed, men dejlige mennesker er jo en glæde... smiler
Citat fra: Majse efter Februar 02, 2009, 07:20:44 pm og min frække single veninde Mia ( soldat ) med.... Så for singledrengene er der lidt godt at kigge på ud over mig altså.. smiler... Øv, hendes profil på fjæsbogen er låst, så vi må nøjes med dette billede indtil videre
og min frække single veninde Mia ( soldat ) med.... Så for singledrengene er der lidt godt at kigge på ud over mig altså.. smiler...
Er der nogen (fra Jylland) der først kører til kbh om lørdagen?
Ahh.. Come on - du ka' godt tage med fredag - så kan du også komme med i Bella lørdag..
Citat fra: Ole efter Februar 03, 2009, 01:15:44 pmAhh.. Come on - du ka' godt tage med fredag - så kan du også komme med i Bella lørdag..Jeg tager ud og ser den på fredag i Herning, det er jo svært at sige nej når man får fribilletter
Citat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 03, 2009, 01:02:14 pmEr der nogen (fra Jylland) der først kører til kbh om lørdagen? Ahh.. Come on - du ka' godt tage med fredag - så kan du også komme med i Bella lørdag..
Citat fra: Ole efter Februar 03, 2009, 01:15:44 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 03, 2009, 01:02:14 pmEr der nogen (fra Jylland) der først kører til kbh om lørdagen? Ahh.. Come on - du ka' godt tage med fredag - så kan du også komme med i Bella lørdag..Og være med til at ligge i ske
Citat fra: NielSV650 efter Februar 03, 2009, 02:22:05 pmCitat fra: Ole efter Februar 03, 2009, 01:15:44 pmCitat fra: Sveas glædespige fra Jylland efter Februar 03, 2009, 01:02:14 pmEr der nogen (fra Jylland) der først kører til kbh om lørdagen? Ahh.. Come on - du ka' godt tage med fredag - så kan du også komme med i Bella lørdag..Og være med til at ligge i ske Tager I bare ud i Bella centeret for at ligge i ske? Lyder hyggeligt, men jeg troede at I skulle ud og sparke dæk