Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg kommer med RULLEPØLSEN og overnatter gerne.
Svea - vi bør nok åbne en tråd som hedder... "The twisted tale of SVea and Skurken"... Folk forstår os ikke herinde!
Citat fra: skyggen efter December 04, 2008, 07:10:43 pmjeg kommer med RULLEPØLSEN og overnatter gerne. Hvad siger lillemor til at du kalder hende for Rullepølsen ?
Citat fra: skurkenfradallas efter November 18, 2008, 10:57:03 amSvea - vi bør nok åbne en tråd som hedder... "The twisted tale of SVea and Skurken"... Folk forstår os ikke herinde!Hey! Jeg forstår alt venner Jeg vil gerne have vip-adgang til jeres tråd. Må jeg i øvrigt sperme den med patter???
Citat fra: Rask efter December 09, 2008, 09:22:15 amCitat fra: skurkenfradallas efter November 18, 2008, 10:57:03 amSvea - vi bør nok åbne en tråd som hedder... "The twisted tale of SVea and Skurken"... Folk forstår os ikke herinde!Hey! Jeg forstår alt venner Jeg vil gerne have vip-adgang til jeres tråd. Må jeg i øvrigt sperme den med patter???Hmmmmm.... SVea??
Der står i tilmeldingstråden, at festen/klubben åbner kl 16. Men hvad tid skal man egentlig være der (læs: hvor lang tid har jeg til at komme mig over mine tømmermænd fra dagen før )
Citat fra: SVea efter Januar 09, 2009, 02:44:17 pmDer står i tilmeldingstråden, at festen/klubben åbner kl 16. Men hvad tid skal man egentlig være der (læs: hvor lang tid har jeg til at komme mig over mine tømmermænd fra dagen før )Efter at du har været guide for Ole og jeg aftenen inden til koncerten, skal du hente os kl 11.00 og så skal vi til Bella Center, det kan du nok klare med tømmermænd.
Citat fra: Big G efter Januar 10, 2009, 12:21:25 pmCitat fra: SVea efter Januar 09, 2009, 02:44:17 pmDer står i tilmeldingstråden, at festen/klubben åbner kl 16. Men hvad tid skal man egentlig være der (læs: hvor lang tid har jeg til at komme mig over mine tømmermænd fra dagen før )Efter at du har været guide for Ole og jeg aftenen inden til koncerten, skal du hente os kl 11.00 og så skal vi til Bella Center, det kan du nok klare med tømmermænd. Undskyld, men det må være på jysk du skriver nu, for jeg forstår slet ikke hvad du siger der
[Edit] d.27/1Tråden er renset for registrerede tilmeldinger -By B2! ! Husk at spamme i den anden tråd rødder ! ! !
Tjaaa, på opfordring af B2Citat fra: B2 efter November 12, 2008, 06:47:37 pm[Edit] d.27/1Tråden er renset for registrerede tilmeldinger -By B2! ! Husk at spamme i den anden tråd rødder ! ! !
Næh hov Jeg troede du havde lært ikke at drille de voksne lille Olfert.Men kan ske endnu en munter vækning under din traditionelle lur, genopfrisker hukommenlen
HHHUUUUMMMMMMMMMMM vælte Olfort`s campingvogn på hovedet med ham i ( det lyder MEGET MEGET sjovt )