Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg kommer helt sikkert i morgen .. min hang til kaffe, is og pølser er som i kender den.
Hvor har I tænkt jer at kører hen.. Sydpå eller nordpå.. Skal jo lige tænke på at jeg først skal fra Fensmark ( næstved ) og hjem igen + den tur vi kører oveni... hvis jeg kommer ... Majse
Hallo dér...Jeg kommer også i morgen! Jep det er rigtigt, så bare pas på.
Hallo dér...Jeg kommer også i morgen! Jep det er rigtigt, så bare pas på.Er der evt. nogle der vil mødes tidligere og køre tur inden vi mødes i Måløv kl. 18.15??Jeg kunne godt tåle at trille en tur inden den står på at sparke dæk...
Er der evt. nogle der vil mødes tidligere og køre tur inden vi mødes i Måløv kl. 18.15??Jeg kunne godt tåle at trille en tur inden den står på at sparke dæk...
Jeg vil gerne med ud og trille en tur men det kan først blive bagefter Buddinge...... Regner med at være der omkring kl 18.45-19.00
Så står jeg satme parat ved Buddinge ganske tidligt for ikke at gå glip af din entré en gang til Husk nummer 11 ellers kan jeg ikke kende dig