Det er tit oppe til debat, hvor dårligt folk formulerer sig på skrift, både herinde, og mange andre steder.
Jeg faldt lige over dette indlæg, det tager sku kegler
:
Hvem der har skrevet det, og hvem det omhandler er ligegyldigt, så det har jeg fjernet.
"
Jeg har brugt et firma som jeg helt fraråder at nogen bruger!!!!!!
xxxxxxxx det er den værreste byggefirma jeg har haft noget med at gøre .. jeg fraråder jer alle at tage det firma det er værreste firma orker ikk engang fortælle hvor meget lort han har lavet .. og hvor meget jeg har måtte igennem advokat med ham... mine naboer havde hørt mange ting om ham hvor meget sjusk han har lavet og har også hørt hvor strid han er imod hans medarbejder og 2 af hans medarbejdere gik ud af hans firma pga de kunne slet ikk acceptere den snyd og sjusk han tilbød sine kunder og snød faktisk også selv hans medarbejder.... han tog 16,5 procent for at være den der styre malere, elektrikere mm hvor normalt det ligger under 10 procent og faktisk ved hans kollegaer det ikk og jeg opdagede det ved et tilfælde...efter den oplevelse har jeg traume af at bruge håndværkere ..manden som står bag firmaet er en manipulerende charmerende mand som jeg brækker mig af nu så pas på ham ...
fatter slet ikk han stadig står under byggegaranti jeg stoler slet ikk på byggegaranti efter det her!
mit råd er når i har en håndværkere at i har advokat og byggesagkyndig til at holde øje med håndværkeren på fra starten af og har meget klare aftaler fra starten af og det kan betale sig i længden ..HELD OG LYKKE JEG HÅBER INGEN OPLEVER DET JEG HAR OPLEVET"