Jeg bor i slagelse og er i dag på vej på arbejde. ved en rundkørsel i slagelse centrum er jeg på vej over et fodgænger fælt. en lille orange opel P.O.S. stopper ikk og rammer mig på benet. der sker ikk det vilde, ud over at jeg bliver sur over at personen ikk holder tilbage når man jo skal! jeg siger højlydt hvad F... hvad personen har gang i og om de ikk kender færdselsreglerne. en stor 2generations fuckup åbner døren og siger "hold kæft og skrid" ... WHAT!!!! hva tror du selv.. jeg svarer igen og siger han kan skride,, de sku ham der ikk holder tilbage for mig. Han åbner døren og kommer ud,, og somsagt er han sku ikk en lille skid. han tar fat i kragen på mig og siger "kom her" og prøver at få mig over på den anden side af gaden, jeg river mig løs og siger at han satme ikk skal røre mig ,, hvem fanden tror han at han er..han vil smadre mit fjæs hvis jeg ikk skrider fortæller han mig.. igen siger jeg ,,, du kan sku skride.. jeg er meget tæt på at bruge et ord som starter med p. meeen ved godt hvad der sker hvis jeg gør det.. jeg siger til ham at han skal ta sig sammen og gir tegn til at han har en skruge løs... han går tilbage til bilen og de to køre væk. jeg var simpelthen så negativ efter den oplevelse.. hva sker der for sådanne mennesker! gutten var helt vild i øjnene,, tror han var på et eller andet.. nåede ikk at få nummerpladen i farten,, ærger jeg mig sku over!!! det min første oplevelse af denne art.. og ville høre om nogen af jer har været udsat for noget lig. og hvordan i havde det med det.¨
Dennis