Forfatter Emne: WTF!  (Læst 3734 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Re: WTF!
« Svar #15 Dato: November 11, 2008, 08:17:40 am »
Jeg sagde engang "forsvind, pikhoved" til en gut der ikke fattede vigereglerne til søs.
Det fik ham til at true med bål, brand og brækket kæbe. Jeg mødte tilfældigt politiet senere på dagen og spurgte hvad den slags trusler kunne udmåle sig til i straf. Der var både bøde og fængsel, men da jeg fortalte dem resten af historien mente de at jeg nok ikke selv var for god, og at den ikke ville holde "i retten".

Jeg kan måske godt se det, men én ting er at råbe noget efter én. En anden ting er at kravle op på stævnen af en fremmed mands båd og true med at brække kæben på ham.
Jeg lå desværre fortøjret så jeg kunne ikke lige få vippen ham i suppen med lidt frisk gasgivning  :brok:
Er ikke sejler.....men hvordan hulen kan i blive uenige om vigeregler, hvis du ligger FORTØJRET??????? :huh: :huh: :huh:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: WTF!
« Svar #16 Dato: November 11, 2008, 11:18:44 am »
Er ikke sejler.....men hvordan hulen kan i blive uenige om vigeregler, hvis du ligger FORTØJRET??????? :huh: :huh: :huh:

Heh.. Good point  :wink:
Jeg råbte efter aben og sejlede derefter ind og lagde til. Han brændte lige sammen over "pikhoved" og fulgte efter.  Jeeesus...  :rolleyes:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(