Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
det er vel snart på tide at planlægge?
RisaLamanDe laver jeg sgu.
Citat fra: blz efter November 02, 2008, 05:41:37 pmdet er vel snart på tide at planlægge?Hønse og jeg laver fiskefileter
flæskestegen står jeg for. Har vi en dato???
Citat fra: Jannik efter November 02, 2008, 10:29:32 pmflæskestegen står jeg for. Har vi en dato??? B2 - er klubben ledig for os igen? Skal vi ikke hen i februar eller deromkring?
Citat fra: Ole efter November 03, 2008, 08:37:28 amCitat fra: Jannik efter November 02, 2008, 10:29:32 pmflæskestegen står jeg for. Har vi en dato??? B2 - er klubben ledig for os igen? Skal vi ikke hen i februar eller deromkring?Det er da slet ikke utænkeligt at den kunne bruges en dag i Februar
Citat fra: B2 efter November 03, 2008, 09:14:44 amDet er da slet ikke utænkeligt at den kunne bruges en dag i Februar Ej altså... Vil du virkelig risikere at have SVea overnattende igen!! Hvis det bliver hos Falkne kan jeg jo gå hjem og sove
Det er da slet ikke utænkeligt at den kunne bruges en dag i Februar
Citat fra: SVea efter November 03, 2008, 09:39:39 amCitat fra: B2 efter November 03, 2008, 09:14:44 amDet er da slet ikke utænkeligt at den kunne bruges en dag i Februar Ej altså... Vil du virkelig risikere at have SVea overnattende igen!! Hvis det bliver hos Falkne kan jeg jo gå hjem og sove Gevnø Castle har overlevet mere end SVea, både før og siden Men lad os nu se hvor det bliver