Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kan nogen komme med billeder eller godt foreslag.... kunne godt tænke mig atsætte rim tape på min sorte SV..... men hvilken farve jeg har blå bolte i kåben ?hilsen Henrik
jeg har kigget lidt rundt omkring, ved sku ikkekan godt være jeg dropper det alligevelkigger lidt på rød eller blåhilsen Henrik
Citat fra: Henrik.poulsen efter November 07, 2008, 09:04:29 amjeg har kigget lidt rundt omkring, ved sku ikkekan godt være jeg dropper det alligevelkigger lidt på rød eller blåhilsen HenrikWell... jeg skal helt sikkert have det på min næste cykel. Det er et billigt fix og det ser bare skide godt ud!
Citat fra: skurkenfradallas efter November 07, 2008, 09:48:03 amCitat fra: Henrik.poulsen efter November 07, 2008, 09:04:29 amjeg har kigget lidt rundt omkring, ved sku ikkekan godt være jeg dropper det alligevelkigger lidt på rød eller blåhilsen HenrikWell... jeg skal helt sikkert have det på min næste cykel. Det er et billigt fix og det ser bare skide godt ud!ahhhh det passer ik så fedt til en zzr1400 (du ønskede dig en sportsturer ik)
en bus er efter min mening heller ikke en tourer.....det er døds-raket.....med fin fin tape på fælgene
Og... mit forsikringsselskab fortæller mig at det er en sports-tourer! Det er vigtigt
Citat fra: Big G efter November 07, 2008, 12:11:48 pmCitat fra: skurkenfradallas efter November 07, 2008, 09:48:03 amCitat fra: Henrik.poulsen efter November 07, 2008, 09:04:29 amjeg har kigget lidt rundt omkring, ved sku ikkekan godt være jeg dropper det alligevelkigger lidt på rød eller blåhilsen HenrikWell... jeg skal helt sikkert have det på min næste cykel. Det er et billigt fix og det ser bare skide godt ud!ahhhh det passer ik så fedt til en zzr1400 (du ønskede dig en sportsturer ik)Jeg syn's nu at de står meget godt til denne her bus! Har kigget på en 1400 - den er alligevel lidt for dyr og lidt for morfar møder rumskib til min smag.