Jeg er ikke helt sikker på om du skal pille cylinderen (koblings-slave) af eller om du kan tage hele dækslet af og lade denne sidde på dækslet.
Jeg mener dog uanset hvad at du ikke behøver lufte ud med mindre hele slaven går fra hinanden og der løber væske ud..
Du skal bruge en kædeskiller til at få kæden af - den går rundt om bagsvingeren. Ligeledes skal du bruge en kædesamler til at sætte den nye kædes samleled på.
Husk når du sætter den nye kæde på at få justeret baghjulet så langt frem som muligt (med de led der kan passe sammen på kæden).
Den nye kæde kommer til at give sig en del så det dutter ikke hvis du får den til at passe og baghjulet allerede er justeret helt bagud (på kædestrammerne).
Held og lykke med det
- det er ikke så slemt og kan kun sidde på en måde. Husk også at spænd boltene på fortandhjul og bagaksel med en momentnøgle med de Nm der er foreskrevet i servicemanualen.
(Har pillet fortandhjulet af på min baneracer og kunne løsne bolten med fingrene ... ikke rart at tænke på hvad der kunne være sket)