Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ser ud til at vi bliver mange... Fedt... Men Rubin, hvad med dig og kone ( du må da kunne lokke hende bagpå, og Anita, hvad med dig og Rene.. Kommer I ikke også....
Ja, kom nu på banen folkens... Men hvad egentlig med Alex. Var det ikke noget med at han skulle være fiskemad i dagens anledning (Ellers foreslår jeg at vi udskifter ham med Bill, det vil give ordet fiskeboller en helt ny mening ) <-- Undskyld, er nu helt fjollet igen
har kørt turen i dag og må sige at der er lidt til alle; lækre 90'er, stille morfar veje, lige stræk med håndgas potentiale, Heino flyvere, og ikke mindst masser af pølsekræmmere og ishuse, dog er den lidt lang ca 200km med det hele, min venstre hånd var ihvertfald smadret (damn jeg må have en quick-shifter fra dyno), da jeg nåede hjem, men det var selvfølgelig også uden pauser
Mon ikke du burde sende Majse ud på turen også ? Det ser jo noget ud til at det er hende der kommer til at styre
og SVea.. jeg har købt ny pc, så burde jeg være klar med nogle kommentarer...
Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums... Majse ( banditten )
Kom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums...
Det lyder som en fin idé med billeder af maskinen med piloten på."Men in tights"??? Er det nu en go idé???
Citat fra: MajseKom lige på en ide... Ku det ikke være fedt og lave en fotosession med modeller ... altså os.. Drenge i stramme tights og tøser i bikini , og så op på cyklen... jeg skal nok tage billederne ( jeg er ikke med som model )... så kan vi lægge dem ud på jeres billedalbums... Jeg har vist ført mig rigeligt frem, så jeg behøver vist heller ikke lege "model" mere... Jeg tager også kamera med, og "Men in tights" er ikke noget problem for mig... Nu glæder jeg mig da for alvor!!
Citat fra: PawJeg vil som stadig gerne komme.Tager nok også konen med Hvorfor så misfornøjet Paw? Holder hun dig i kort snor...?Jeg kommer også - alene
Jeg vil som stadig gerne komme.Tager nok også konen med
Er der ellers nogen der føler sig glemt og gemt i deltagerlisten på side 1 ?